me_87 Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Er fjernstyrt bil en grei gave til en åtte åring? Har ikke så store barn selv så føler meg litt lost her Jeg er innvitert i barnefaren sin nevø sin bursdag,så da var problemet hva jeg skal kjøpe. Så dere som har barn på rundt om denne alderen,hørtes det ut som er grei gave eller blir den kanskje litt for barnslig?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Kommer i alle varianter, også voksne menn liker å leke med fjernstyrte biler. Når ungen er blitt åtte, så kreves det derimot litt mer av den fjernstyrte bilen, den bør være temmelig rask, og den bør ha innebygget antenne, og da blir det straks en veldig dyr gave, mellom 500 og 1000 må du nok ut med da.
Gjest Adventstjerna Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Kjør på! 9-åringen fikk til jul og det er en stor hit. Hatt det flere ganger tidligere også men det er først nå han har ordentlig glede av det! Trenger ikke være dyrt men bør ha litt store hjul så den kan kjøre litt offroad osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå