Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Gjennom hele livet at hun jevnlig byttet ut partnere. Hun har aldri slått seg til ro med den hun har, og er aldri fornøyd med noen, noe jeg syntes bare ble mer og mer flaut. Da jeg nærmet meg 16 var det på nytt slutt, og jeg sa at jeg håper hun kunne ta det litt med ro denne gangen. Neida, tok ikke mer enn 2 mnd før hun hadde ny. Herlighet så flaut å skulle fortelle til familie og venner at det ikke var den gamle mannen som var der lengre, og jeg fikk jo ofte rare spm ang dette. Hun har aldri klart å holdt på en partner i mer enn 2-3 år, men nå synes jeg det begynner å bli litt nok. Jeg ble jo fortvilet når jeg mistet en peson som sto meg nær, og plutselig fikk jeg ikke snakke med eksene i det hele og store siden hun hadde funnet seg ny... Nå har jo jeg egne unger, og dette begynner jo å gå ut over dem. De skjønner jo ikke mye enda, men hvor morsomt er det med en bestemor hvor det nesten er stemplet "desperat" i pannen? Synes ikke man burde holde på som en tenåring i en alder av 45 år. Har vært gift 3 ganger på 25 år, og har hatt ca 11 partnere om jeg ikke tar helt feil! hva tenker dere om dette? Er bare glad jeg slipper å bo og bli blandet inn i hennes desperasjon lengre!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Uffda! Høres ut som din mor desperat søker en trygghet hun ikke klarer å finne.. Min mor har en slik venninne, som aldri har klart å slå seg til ro med noen. Hun har hatt mange gode menn i livet, men gitt slipp på dem etter relativt kort tid. Hun har jo absolutt en jobb å gjøre med seg selv, for problemer ligger mest psykisk. Det er trist å se slike mennesker :/ De får aldri helt ro. Forstår godt at dette må ha vært slitsomt for deg, og er det enda.
Gjest sug lut Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg ville forlangt at mine barn skulle slippe å forholde seg til bestemors harem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå