Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Er rockering god trening? (tenker da på trenings-rockering, ikke en slik i plastik) Hvor lenge bør en rocke daglig?? (er ikke uber-ultra-super-super-tynn-og-trent-akkurat) men ønsker å gå noe ned i vekt, stramme opp litt, og viktigst av alt- holde meg i form
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Jeg rocket 20 minutter daglig ( 10 min hver vei) i 1 mnd og gikk inn 4,5 cm rundt magen. Gikk ikke ned i vekt, men strammet opp litt:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Du blir ikke i særlig bedre form og går nok ikke ned i vekt, men du kan få bedre magemuskler.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Det er klart man vil komme i bedre form av å trene med rockering!!! man beveger seg jo, og får opp pulsen. http://www.kk.no/839536/rockering-er-snarveien-til-smal-midje
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 For å gå ned i vekt må du nok gjøre noe med matinntak og mosjon. Men for magemusklene er rockeringen super. 20 min 5-6 dager i uka rocket jeg. Og etter 5 mnd var jeg 12 cm smalere rundt midjen:-) Må sies at jeg ammet samtidig, som for meg fungerte som en veldig effektiv slankekur, så det skyldtes nok en kombinasjon av vektnedgang og rockeringen. Men like fullt gav rockeringen meg fast og fin mage, og lovehandles og ryggfett forsvant også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå