Gå til innhold

Feriepenger av permisjonspenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mamma permisjon i hele fjor bortsett fra 2 mnd. Jeg fikk ikke feriepenger på denne lønningen. Skal jeg få feriepenger fra arb.giver? Får jeg feriepenger fra nav? Får jeg ikke feriepenger i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du har fått alt betalt av nav, får du feriepenger for 48 dager.

Vet ikke når de kommer fra nav, da jeg gikk hjemme sist (2008) fikk jeg de i januar...

(Hvis du jobbet i to måneder i fjor skal du jo ha feriepenger fra arbeidsgiver for de to månedene)

Endret av Nordhagenjentene :)
Skrevet

Hadde du noe permisjon i 2010?

Skrevet

Du får jo feriepenger fra arbeidsgiver for de to mnd. Og så er det vel 12 uker eller noe av permisjonen man får feriepenger av.

Skrevet

Hadde ca 1 mnd perm i 2010.

Så da får jeg feriepenger av arb.giver for de to mnd jeg jobbet i fjor, og for 12 uker av nav? (Med andre ord: ingen ferie i år, hehe).

Skrevet

Så da får jeg feriepenger av arb.giver for de to mnd jeg jobbet i fjor, og for 12 uker av nav? (Med andre ord: ingen ferie i år, hehe).

Det er skikkelig kjipern året etter permisjon når arbeidsgiver ikke forskutterer ja. :(

Skrevet

De 2 mnd du jobbet får du vanlig med feriepenger for. Hadde du 100 % lønn og "kort" permisjon får du feriepenger for 12 uker, hadde du 80 % lønn og "lang" permisjon får du penger for 15 uker.

Du får penger av dem du fikk lønn av under permisjonen :)

Skrevet

Hadde du 4-5 uker permisjon i 2010 må du trekke de fra de 12 ukene for du har du allerede fått feriepenger fra de.

Så da får du kun feriepenger av 7-8 uker

Skrevet

Takk for svar! :-) Skal nok klare oss likevel! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...