Gå til innhold

Teit å be om kvinnelig tannlege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bestille time snart.. Tror det er endel som må gjøres. Blir lett stressa i nærheten av fremmede menn og liker generelt ikke nærkontakt. Men føler liksom at kvinner er mer fintfølende. Er det helt dumt å spørre om å få en dame? Eller evt. forslag til litt mer "innpakkede" måter å ordne det på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjenner til navnet på en kvinnelig tannlege som jobber der, så kan du bare si at du vil gå til henne? Evt. om du var hos en kvinne sist gang, så sier du at du vil til samme som sist :)

Er ikke dumt å spørre om det synes jeg.

Skrevet

Det er ikke telt i det hele tatt. :) Personlig har jeg mye bedre erfaring med menn enn kvinner, både som tannlege, lege, ifm fødsel osv. Det er veldig personavhengig selvfølgelig! Vil anbefale deg å feks høre med venner på facebook om noen kan anbefale en tannlege.. :)

Skrevet

Jeg har samme erfaring som Lettie. Har tannlegeskrekk og har bare hatt tannleger som er menn. Fikk en dame engang og syns ikke at hun tok noe særlig hensyn til tannlegeskrekken min. Men mennene var veldig flinke til å informerer, vise hensyn og faktisk omsorg. Så jeg foretrekker mannlig tannlege fordi min erfaring sier at de er mer hensynsfult.

Men må bare tilføye at det kommer jo veldig an på personen. Får du en kvinnelig tannlege så er det jo fult mulig at du får en som er hensynfult og omsorgsfult. Så go for it hvis det får deg til å føle deg bedre HI:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...