Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Vi var på besøk hos mine besteforeldre i dag som bor ca 30 min herfra med bil. Vi dro fra oss ca kl 1545 og dro innom matbutikken å handla litt godt som vi kunne ta med. I kassa tenkte jeg at det luktet mensen, er det av meg eller hun i kassen. Vel fremme, og etter to timer hos de skulle jeg bare tisse før vi dro hjem, jeg måtte også sjekke om bindet var overfult av mensen for jeg følte det var fuktig i bindet (hos meg kjenner jeg fuktigheten hvis bindet blir fort fult). Så skulle jeg skifte bind og tisse og hva oppdager jeg. Jeg ser faen meg ikke et jævla bind, ikke i veska og ikke i trusa! Jeg hadde GLEMT å TA På MEG BIND FøR JEG DRO HJEMMENFRA ! ! ! Fy flate, og dag en og to er masse blod. Så flaut, heldigvis ikke blod igjennom buksa, men en del i trusa. æsj. ammetåke da barnet er 2 år?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 ÆÆÆsj. Hvorfor ventet du i to timer med å sjekke? Urk...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 fordi jeg klarer å la det gå to timer før jeg bytter bind. hallo, glemt å ta på bind, fyttirakkern :-D hahah HI
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Da hadde jeg nok brettet litt papir å hatt i trusa eller rett å slett tatt en vaske klut av dem
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Det har jeg også gjort en gang. Byttet tampong og dro på jobb. Trodde jeg. Men så føltes det vått, og jeg kunne til min store skrekk konstatere at jeg hadde glemt å sette i en ny etter dusjen. Men jeg hadde tatt en sjekk rimelig fort dersom det hadde luktet mensblod, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå