Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Etter å ha bodd 2 1/2 time vekk fra BF, har jeg og junior nå for et par mnd. siden flyttet 15 min. fra BF grunnet skole til høsten. Før vi flyttet og da avstanden var stor klaget BF masse på det, og syntes det var så trist og synd at han ikke hadde mulighet til å treffe h*n sitt så ofte som han ønsket. Men nå når vi faktisk bare bor 15 min. fra BF hører jeg ikke et kvekk fra ham, og det er ikke et spm om han skal treffe h*n utenom samværet. Dersom jeg spør om han ønsker å ha h*n noen timer etter jobb, en ekstra lørdag osv, kommer han bestandig med slike undskyldinger om ditt og datt han skal på osv. Møkka pappa!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Sitter i samme båt som deg. Flytta i samme by som barnefar, bare at her må jeg faktisk "tvinge" han eller oppfordre han til å se ungen sin til ordinært samvær. DET er drittsekk det Så denne helgen holder jeg barnet med meg selvom det er min frihelg egentlig, så stakkars faren hennes får seg en frihelg. For han jobber og sliter jo i hverdagene! Fins altfor mange drittsekker der ute, huff..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 For han jobber og sliter sånn i hverdagen ja. Ok, for det er jo ikke mye jobb og sånt med barn eller? Så vi mammaer sitter på ræva hele dagen og slapper av? Idiotgubber! :-P
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Hehe nei, ikke sant.. Jeg jobber OG har datteren min hver dag. Men ifølge han har jeg ikke det, fordi barnehagen har henne jo hver dag frem til kl 15.30 så jeg har jo ingen jobb med henne. Han skal ha henne to skarve helger i mnd, og det er et jævla ork for han. Sa til han at datteren han spør etter han, så sa han: Ja klart, jeg er jo verdens beste pappa.. (MY ASS) så spurte jeg han om han ville ha en premie for det? Og da sa ha at han virkelig fortjente. Hehe, glad jeg er kvitt den barnslige drittsekken iallefall, bare hakket mer synd på ungene som sitter i knipa med udugelige fedre.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Ikke for å være slem mot bf her men han har jo så og si aldri kontakt, men jeg har ikke lyst til at mn gullklump skal sitte å savne faren sin pga han ikke gidder. Skal ikke nekte samvær men bf bor ett stykke unna og om han ikke har kontakt er jo nesten bedre i stedet for å bli skuffet og føle seg enda mer usikker. Gruer meg til å fortelle gullklumper min noe som helst om han for han er jo direkte slem egentlig. Nei de her fedrene kan bare dere fram som de vil og man har ingenting å si på det for man vil jo ikke at barnet sitt skal føle seg uønsket...
Kristiiin Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Off, ja her er det mange måter å være frustrert på :s Selv er problemet mitt helt det motsatte - pappaen vil ha guttungen så mye. Vi har delt samværet likt, å jeg sliter å griner såå når gutten min ikke er her. Er overhormonell gravidtroll, å det hjelper ikke på. Skulle gjort så mye for å få hatt gutten min mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå