Gå til innhold

Ang feber og bhg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag måtte jeg hente jenta vår på 17mnd i bhg, da var feberen 37,9 og da var den stigende sa de.

I hele dag har det ligget på fra 37,4 - 37,8.

 

Men er det feber da?

Blir målt i rumpestumpen. Allmenntilstanden er fin, bare hoster litt.

 

Når hun er syk med feber så stormer den full fart opp i 39,5 og holder seg der et par dager..

Hva gjør vi i forhold til levering i bhg nå?

 

Er dette feber eller hva er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg levert henne imorgen. Det er jo ikke feber!

Skrevet

Det er ikke feber. Jeg har alltid hørt at over 38 er feber. men barnehagen går utifra fra 38,5 og oppover. Dette vet jeg fordi jeg måtte ta tempen på barnet når vi var der på foreldre frokost, målte da 38,2 og ville ta barnet med hjem, men fikk beskjed at det ikke var nødvendig så lenge temp var under 38,5 og formen ellers var grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...