Gå til innhold

fødselsdepresjon?? flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg føler meg så deprimert, tom for energi og blir fort sint. har hatt depresjon for 5 år siden, gikk hos psykolog og ble bra. men nå ca 6 mnd etter fødsel føler jeg at har fått fødselsdepr.

i det siste dagene har jeg det veldig vanskelig, tenker negativt og blir fort sint og vil krangle med alle sps med min kjære mann.

tenker oxo mye på det han har sagt til meg når vi har krangla, og det han gjorde mot meg :( får veldig lyst å gråt,,, og ja jeg gråter når jeg legger mini for kveld/natt og når jeg er alene hjemme :(

går ikke så mye ut , orker ikke å trille mini

uuffff........ blir godt å dra til psykologen imårra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fødselsdepresjon at etter jeg fikk førstefødte. Tok lang tid før jeg forstod at det var det jeg hadde, og tok enda lengre tid før det jekk over. Etter to år (da jeg fødte nr. 2) så kjente jeg at alt lettet og jeg ble så god som ny igjen. :)

De to årene med depresjon er de to tøffeste årene jeg noen gang har hatt, er vel egentlig bare flaks at jeg lever den dag i dag.

Bra at du går til psykolog, det kan helt sikkert hjelpe slik at du slipper å gå med depresjonen like lenge som meg!

ønsker deg god bedring, ikke glem at det blir bedre etterhvert selv om det ser mørkt ut nå!

Klem fra meg.

Skrevet

takk for oppmuntrrende svar Nr. 3 på vei!

klem

Skrevet

Trur jeg også har det :/ Ble 3 barns mor på 4,5 år, noe som ble altfor tøft for psyken min! Sliten og sint hele tiden - noe jeg ikke vil være så gråter over dårlig samvittighet når ungene er lagt. Alt er tungt - har 0 energi og huset ser ikke ut.

Skal til legen snart, men gruer meg til å fortelle han dette - vet liksom ikke hvordan jeg skal begynne!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...