Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Klippet fra nettsted: Hehehehehe.... Q: Jeg har en fishy vaginal lukt, men ingen økt utflod eller andre symptomer. Hva kan være galt? A: Det fishy smell kan være et symptom på en vanlig tilstand som kalles bakteriell vaginose, eller BV.Det skjer når det er en opprørt av balansen av gode bakterier (kjent som lactobacilli) og dårlige bakterier iskjeden din. Andre symptomer på BV kan omfatte uvanlig utflod, smerter, kløe eller svie, men BV kanvære symptomfri eller gjenkjennelig med yucky lukt alene. (Gjær infeksjoner, som også kan forårsakekløe og utflod, ikke føre til denne lukten.) BV er vanlig under svangerskapet. Andre kjente årsaker: sexmed flere partnere, ved hjelp av en membran, eller skylling (som fjerner dem nyttig lactobacilli fraskjeden, så ikke gjør det!). Glemme å fjerne en tampong eller forlate en i for lenge kan også kasteskjeden er bakteriell balanse ut av klask og forårsake en stank. Etter tampong er fjernet, bør lukt rydde opp raskt. Hvis du har noen lukt i mer enn 48 timer, se doc. BV er diagnostisert med en enkel lab kulturog behandles med antibiotika.
Contura Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Q: Jeg har en fishy vaginal lukt, men ingen økt utflod eller andre symptomer. Hva kan være galt? A: Det fishy smell kan være et symptom på en vanlig tilstand som kalles bakteriell vaginose, eller BV.Det skjer når det er en opprørt av balansen av gode bakterier (kjent som lactobacilli) og dårlige bakterier iskjeden din. Andre symptomer på BV kan omfatte uvanlig utflod, smerter, kløe eller svie, men BV kanvære symptomfri eller gjenkjennelig med yucky lukt alene. (Gjær infeksjoner, som også kan forårsakekløe og utflod, ikke føre til denne lukten.) BV er vanlig under svangerskapet. Andre kjente årsaker: sexmed flere partnere, ved hjelp av en membran, eller skylling (som fjerner dem nyttig lactobacilli fraskjeden, så ikke gjør det!). Glemme å fjerne en tampong eller forlate en i for lenge kan også kasteskjeden er bakteriell balanse ut av klask og forårsake en stank. Etter tampong er fjernet, bør lukt rydde opp raskt. Hvis du har noen lukt i mer enn 48 timer, se doc. BV er diagnostisert med en enkel lab kulturog behandles med antibiotika.
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Står ingenting her... men post på nytt da!! Nå ble jeg nysgjerrig...
Contura Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 I alle dager, det jeg limer inn vil ikke vises *åhh*
Contura Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Q: Jeg har en fishy vaginal lukt, men ingen økt utflod eller andre symptomer. Hva kan være galt? A: Det fishy smell kan være et symptom på en vanlig tilstand som kalles bakteriell vaginose, eller BV.Det skjer når det er en opprørt av balansen av gode bakterier (kjent som lactobacilli) og dårlige bakterier iskjeden din. Andre symptomer på BV kan omfatte uvanlig utflod, smerter, kløe eller svie, men BV kanvære symptomfri eller gjenkjennelig med yucky lukt alene. (Gjær infeksjoner, som også kan forårsakekløe og utflod, ikke føre til denne lukten.) BV er vanlig under svangerskapet. Andre kjente årsaker: sexmed flere partnere, ved hjelp av en membran, eller skylling (som fjerner dem nyttig lactobacilli fraskjeden, så ikke gjør det!). Glemme å fjerne en tampong eller forlate en i for lenge kan også kasteskjeden er bakteriell balanse ut av klask og forårsake en stank. Etter tampong er fjernet, bør lukt rydde opp raskt. Hvis du har noen lukt i mer enn 48 timer, se doc. BV er diagnostisert med en enkel lab kulturog behandles med antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Jo, man må bare markere det.. Det står i hvitt.
Contura Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 ÅÅÅÅ, hahahahaha!!! Av en eller annen grunn ER teksten der - dere mÅ bare markere den ...aner ikke hvorfor det ble sÅnn, beklager Mulig jeg har rar humor, men denne oversettelsen sier det liksom sÅ rett fram...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 Kan du ikke bare legge ut en link til siden du prøver å kopiere da.....
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 Synes denne er bra: The war broke out = det var bråk ute :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå