mariabee Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Trenger en til i sommer, har søkt på finn men vet jo ikke helt hva vi skal velge heller Så nå trenger vi innspill... Kjekt å kunne ta med jenta vår på noen av fjellturene og der vi ikke kan ha vogn:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Håper du er i god form og sterk i ryggen for å si det sånn. Bæremeis er utrolig tungt. Vi hadde med jenta vår på 13 kg i bæremeis oppå gaustatoppen. Vi måtte dele på alle sammen fordi ryggene våre verket sånn. Vi lånte forøvrig en mcKinley. Mye sånn stropper og sånn å justere på. Gikk greit "på flaten", men når det ble bratt så var det tungt.
mariabee Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2012 Vi har en ergobaby, meen finner meg ikke helt til rette med den selen. Og så hater hun å sitte iden, siden hun sitter så tett til meg eller pappen blir hun så veldig svett:( Derfor vi kunne tenkt oss en bæremeis. Det er ikke snakk om de voldsomme fjellturene da hehe...
Tauriel Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Jeg anbefaler Kid Comfort 3. Jeg har ryggproblemer og klarer og bære jentungen på nesten 13 kg i den Har testet den på en minitur på fjellet, og på strand tur over berg (ca 3,5 km i terreng opp og ned bergan). Utrent og klarte det uten noen kjempe problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå