Gå til innhold

Noen som jobber fast turnus som nattevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par spørsmål, hvor mange vakter har dere og hvilken stillingsprosent?

Har fått tilbud om en stilling som er jobb på natten, 13 vakter på 1 måned, synes nesten det var litt for mye jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått tilbud om en stilling som er jobb på natten, 13 vakter på 1 måned, synes nesten det var litt for mye jeg:(

Jeg jobbet 75%natt. Det blir ca 3netter a 9timer i uken. Det er 12netter pr. mnd. Personlig synes jeg det er mye, det merkes på kropp og sjel og kjente jeg ble "gammel", fikk rynker og grå hår på veeeelig kort tid...

Skrevet

Jeg jobbet 75%natt. Det blir ca 3netter a 9timer i uken. Det er 12netter pr. mnd. Personlig synes jeg det er mye, det merkes på kropp og sjel og kjente jeg ble "gammel", fikk rynker og grå hår på veeeelig kort tid...

Skrevet

Jeg jobber ikke nå lenger, men jobbet som nattevakt tidligere og da hadde jeg i løpet av 3 uker disse vaktene i denne rekkefølgen; Fredag til lørdag, lørdag til søndag og søndag til mandag. Onsdag til torsdag og torsdag til fredag. Mandag til tirsdag og tirsdag til onsdag. Så hadde jeg fri 9 dager og gjentok det hele.

Det var 62 % stilling. Etter en stund økte de stillingene til 72% slik at vi fikk 3 kveldsvakter på 6 uker, for å komme inn litt sosialt og slik.

Vaktene var fra 21.30 - 07.00 eller 22.00 - 7.30.

Skrevet

Jeg jobber i 65%stilling og 3 ukers turnus. Fra kl 22- 08

Uke 1 : Fredag,lørdag og søndag

uke 2: onsdag og torsdag

uke 3: mandag og tirsdag

Så fri over 1 uke.

Perfekt turnus! føler at jeg har veldig mye fri.Da kan jeg enten reise bort eller jobbe ekstra. Tjener like mye som en som jobber 100% dagjobbing.

Skrevet

Mannen min er sykepleier, jobber 100% natt, ca 14 vakter per mnd.

Skrevet

Jobber 75% natt og har 11 vakter i mnden.

Skrevet

Jeg jobber nesten 85 % og har 3 vakter i uken. Synes det er mye men godt når lønnen kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...