Gå til innhold

2 åringen min NEKTER å bade!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre? Han må jo bade en gang i blant. Før elsket han det, og kunne sitte kjempelenge. Nå skriker han bare vi nærmer oss...:-( det har ikke skjedd noe uhell heller, så jeg skjønner ikke hvorfor han er så redd...noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å dusje jenta min da hun var litt over to år. Hun hatet plutselig å bade. Dusjen var visst mye morsommere, spesielt når hun får holde dusjen selv :) Prøv det istedet da? Kjøp sånn "dusj-caps" sånn at barnet ikke får vann i øynene.. Kjempestas :)

Skrevet

Vi også må ta henne med i dusjen. Hun nekter å bade selv om vi prøver å gjøre det til noe positivt og morsomt...

Men det går vel over det også, men litt kjedelig at den koselige badestunden er byttet ut med nesten tvangsvasking. Det blir heller ikke så ofte her heller. 2-3 ganger i uken og ved behov...

Skrevet

har ikkje opplevd det med og bade.. men når di flytta og ikkje lenger hadde badekar, måtte jenta som på den tiden var 3 bynne og dusje.. det var ingen suksse. etterhver gjekk det seg til. men måtte prøve og gjøre det aritigt.

hjelpte om eg dusja sammen med ho, eller om ho fekk en vaske klut med såpe og vann så hun kunne "vaske" og leke med..

ett par leker til og tømme og fylle vann er og super spennende her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...