Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Aida, vil du fortelle Julie hva som er galt så skal jeg trøste så godt jeg kan? Jeg har bestemt meg for å være sunn, så hadde ikke noe søtsaker i huset, men ble desperat så nå står det et brett muffins i ovnen for bakevarer har jeg jo F*alltid, så det jeg prøver å si er vil du komme hit å bli fet med meg?
Gjest Mentha & Junior Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Amen! Muffins hørtes forresten fortreffelig ut, tror jaggu jeg skal bake noen selv Håper forøvrig at kvelden og morgendagen blir bedre, lillemevik, og at smilet kommet snikende
Studine mevik Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2012 Det er liksom ikke en bestemt ting. For lite søvn, dårlig matlyst, litt sånn brygger på noe følelse, prøver å få ting unna, men motivasjonen har reist på ferie. Skulle egentlig bakt bursdagskake, men fant ut at det var dømt til å feile hvis jeg gjorde det idag, så det er utsatt til i morra. føler jeg kikker på klokka flere ganger i minuttet for å se om det er lenge til mannen kommer hjem og tror den beste medisin er armene hans akkurat nå. Send gjerne over noen muffins. De kiloene jeg har ekstra går ingen steder med det første uansett. Satser på en bedre dag i morra
Studine mevik Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2012 Må bare si at det gjør underverker for kropp og sjel å få en god klem av verdens beste mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå