SuperMuffin Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Det som er viktig for oss er temp. måler, viser lydnivå(om det bare er et pip eller skrik) og som lyser ved lyd fra babyen.. Noen med erfaring ? Takker
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Hei! Jeg har LUVION http://www.luvion.no/luvion-grand-elite-digital-baby-video-monitor! Den er best!!! Brukte fra første dagen etter vi kommet fra sykehuset. Lille guten min sover alene på soverome, og jeg har full kontroll!! man trenger ikke å fly fram og tilbake! Den har forselige stillinger (fra veldig sensetiv), og hvis du vil du kan slå lyden helt av- da liser indikator ,hvis barnet skrikker! Du kan fine mere info. på den siden! Anbefaler!! Beklafer for grammatiken- ikke norsk!! MVH
Gjest Kira med en av hver Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Vi har brukt Super Nova på begge barna, og er fornøyd med denne. Må innrømme at jeg ikke har så mye sammenligningsgrunnlag, men synes ihvertfall den er bra.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Vi har super nova, og er strålende fornøyd:)
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Vi har Neo Nate! Veldig fornøyd med den + at den har veldig lite stråling, og det er jo bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå