Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Dere som har barn som skal på skole eller over på en annen avdeling? Eller bare gi uansett? Evt hva?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Ja, vi gir sommergave hvert år til de på avdelingen til vesla:) Alt fra sjokolade ekse til noe praktisk:)
Lettie Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Her fikk de noe fra foreldreutvalget, men har aldri gitt de noe av egen lomme. Er det vanlig?
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Hadde ikke tenkt det, men lurer jo litt nå når det kommer opp her om jeg har lyst å gi noe til han som har fulgt opp lillebror på godt (og vondt) siden han skal slutte på avd. Jeg pleier ikke å gjøre det, men kommer nok til å gi en oppmerksomhet neste sommer når han går ut av bhg, for jeg er veldig fornøyd med bhg og jeg har faktisk prøvd hele 3 bhg på mine 2 barn.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Vi har gitt gave til de som gar sluttet på våre barns avdelinger. Og gitt en liten ting ved sommerferie til alle:) Gir også til læreren på skolen. Bare noe lite f.eks lys, skål m/godteri, sjokolade, blomst, ol.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Gir gjerne en oppmerksomhet når barna slutter på avdelingen, i år er det yngstejenta som slutter på småbarnsavdelig og skal over på stor avdeling. Kjøper ikke noe personlig til hver enkelt, men kjøper en fellesgave til de ansatte, noe til personalrommet e.l. sammen med et kort hvor vi takker for super omsorg og oppfølging. Er fjerde barnet mitt som nå slutter på liten avdeling så jeg har vært gjennom dette noen ganger nå, kjøper også gave til de på den store avdelingen når ungene skal over på skolen. Har kjøpt slike ting som god kaffe eller te, konfekt, "hjemmelagede" sukkertøy (kjøpt i gavebutikk), en eksklusiv håndsåpe, en velduftende og deilig håndkrem (blir jo litt håndvask i løpet av dagen på disse damene), sjokolade direkte fra sjokoladefabrikken e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå