Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Jeg er en av de som ønsker tidlig ul kun for å dempe mine egne nerver, forrige svangerskap gikk jeg i 18 uker kjemperedd for at noe skulle være galt. Man hører og leser då mye rart og selv om ingenting tilsa at noe skulle være galt får man jo alle verdens mulige rare tanker. Så, denne gangen vil jeg ha tidlig ul men ser mange skriver man må bestille privat og betale selv. Er det altså ikke slik at man kan få tidlig ul gjennom fastlegen på andre grunnlag enn tidligere svangerskapsproblemer ol?? Hvorfor fikk du tidlig ul? Trodde de hadde fått gjennom denne saken om tidlig ul til alle jeg....
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Jeg hadde tidlig UL i uke 7. Men det var pga IVF, betalte ikke noe.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Jeg fikk tidlig ul på bakgrunn av at jeg har mistet i MA tidligere. Men hvis du er så bekymret så er det jammen verdt de få kronene det koster å ta privat ul.
Reddiken Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Tok tidlig ul pga masse bekymringer, men betalte den tusenlappen selv, og det var verdt det :-)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Fikk tidlig ul fordi jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei. Har pcos og lite menstruasjoner
Lettie Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Har alltid fått tidlig uten problem, betaler ingenting.
Nordhagenjentene :) Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Jeg ba legen min sende en henvisning, bare så jeg fikk vite at alt var ok. Han trodde ikke jeg ville få time, men det gjorde jeg.
StineT Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Var to grunner til at vi fikk; fordi vi ikke ante hvor langt vi var på vei. Ble gravid på p-ring... Og med en tidligere SA var det også veldig greit å få roet meg selv å få sett at alt var bra med babyen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå