3 er nok! Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Dersom jeg blokkerer noen på facebook, får denne personen beskjed om det da?
håpefull<3 Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Tror ikke det, men har en app der jeg kan se om noen har blokka meg evt fjerna meg som venn Endret 13. juni 2012 av håpefull<3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Nei, personen får ikke beskjed om det, får bare ikke opp noen av dine oppdateringer eller ting du har kommentert på o.l. Hvis denne personen oppdager at du er forsvunnet og prøver å gå inn på profilen din, så kommer bare profilen opp slik den gjør for alle man ikke er venn med. Dvs har du åpen profil kan personen se alt, har du lukket slik at bare venner ser profilen din så kommer personen ikke inn - og vil da selvfølgelig forstå at du har blokkert personen.
3 er nok! Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2012 Takk for svar:) nå skal det blokkeres!
Nordhagenjentene :) Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Hvis du blokkerer noen kan de ikke søke deg opp engang. Gubben til ei venninne blokkerte meg, og hun sto ikke lenger oppført som gift med ham når jeg jeg var på siden hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå