Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennepar har en datter på 17. Hun er en "babe" som går sexy kledd og foreldra nevner at hun skriver moteblogg.

Så finner man senere ut at mannen din har leitet desperat etter denne bloggen på dataen og prøvd ut allverdens søkevarianter for å finne denne bloggen.

Er dette "søtt" eller sterk karakterbrist?

 

(det er ikke min mann som har søkt. Men jeg kjenner han veldig godt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært lite sjarmerende.

 

Nysgjerrigheten kan søke etter bloggen en gang eller to, men nidvis søking er bare....sært og ekkelt....

Skrevet

Hadde sakt EKLE GRISEN til han. Og litt meir

Skrevet

jeg ville ha vært nysgjerrig på bloggen selv jeg da... Er alltid spennende å ta en kikk når det er noen jeg kjenner som blogger.

Skrevet

Nysgjerrig er en ting, men dette høres ekkelt ut

Skrevet

Hadde det vært min mann, hadde jeg nok spurt han hva han egentlig tenkte på??

Skrevet

Hadde det vært min mann hadde jeg kasta han på hue og ræva ut !!!!

Neida, men jeg hadde kalt han en gammel gris !

Skrevet

Jeg har tenkt at han var godt over middels nysgjerrig.

Skrevet

Jeg har tenkt at han var godt over middels nysgjerrig.

 

Jeg også, og det er min samboer!

Men hadde nok lurt litt på hva som egentlig skjer ja.

Skrevet

Hehe, jeg kunne funnet på å søke opp bloggen selv- men ikke fullt så desperat som denne fyren, gitt. Høres ut som han vil kose seg med bilder av småripsen.

Ikke helt unaturlig, kanskje, men ganske teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...