Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Jeg kjenner ei som har kjøpt et sminkesett til datteren sin på 5 år. Så nå står jenta foran speilet å sminker seg flere ganger som dagen. Leppestift, øyenskygge osv... Jeg personlig syntes dette er litt feil... Jeg mener det gir litt feil signaler... Hva merer dere?
Moden mamma til 3 :) Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Så lenge det bare er for lekens skyld, synes jeg det er helt i orden! Blir verre hvis hun begynner å sminke seg når hun skal ut... Datteren min syntes også det var gøy å leke seg med sminke på den alderen, gjerne i forbindelse med utkledning
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Hvis mor, eller far for den del, bruker mye tid forran speilet vil jeg si det gir gale signaler. Hvis 5 åringen får beskjed om at hun kan sminke seg når hun skal være fin gir det gale signaler, men om det bare er for å leke med ser jeg ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Jeg lekte MYE med sminke på den alderen, og jeg tok ikke skade av det. Gikk aldri ut døra med sminke, og jeg har aldri vært og kommer sikkert aldri til å bli feminim
Fiemamma Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Gale signaler?? Synes det gir signal om at det er lov å leke, eksperimentere og utfolde seg jeg. Jeg fikk låne mammas knallrøde leppestift og noe annet hun ikke brukte mange ganger når jeg var liten. Pluss hun lærte meg å vaske meg skikkelig og å like å ordne meg før jeg skulle på skole og i bursdager osv. I dag er jeg en renslig huslig dame, og en kreativ og dyktig makeupartist som passer godt på kroppen og helsa si..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Akkurat hvilke signaler gir dette? Og i så tilfelle, hva er feil med desse signalene? Har ei på fire og et halvt som har sminke, hun synest det er like stas å bli mikkel rev som prinsesse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå