Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Hentet en babypakke på Ditt Apotek i dag. De har vært tomme lenge, men nå hadde de endelig fått inn. Pakka var grei nok den, masse babyen ikke har bruk for, men likevel... Men bladet jeg fikk med var et Mamma-blad fra 2010! Jommen sa jeg nye pakker som nettopp har kommet!?! Er produktene i pakka fremdeles brukbare selv om de er gamle? Står bare dato på et par av de, og de kan brukes frem til september/oktober 2012...
TPK Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Jeg fikk også dette gamle bladet. Har faktisk ikke tenkt på at det var en gammel pakke, men nå skal jeg ut og sjekke datoen på produktene!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Tror nok de legger blader som var i overskudd oppi disse pakene så er nok ganske tilfeldig når bladet ble publisert betyr nok ikke at produkttestene er gamle.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Barre gå inn på nettsida og tips Ditt apotek. Og si din meining.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå