Mamma til tre gutter Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Hvordan følte dere det etterpå? Var dere som før, eller trøtt, ekkel i kroppen. Var og fikk det i dag og nå føler eg meg jævlig dårlig. Trøtt, dårlig form, hodeverk Osv. Blei strippa også så er jo sår oppi der, fekk inn en fing så noe har skjedd oppi der. Og evt funka da, gikk dere i fødsel fort etterpå? Eller måtte dere prøve flere ganger? Mange spm her men er jo så glad for denne siden..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Ble strippet og fikk modningakupunktur samme dag. På meg virket det som bare det. Fikk 5 cm åpning på et par dager. Men fødselen satte ikke igang før etter en uke.
Major HotLips Houlihan Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Fikk du nål i hodet? For den skal virke avslappende og man kan bli trøtt. Var den eneste nåla som funka på meg, kjente ingen kynnere eller andre vondter, ble bare trøtt og slapp.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Fikk du nål i hodet? For den skal virke avslappende og man kan bli trøtt. Var den eneste nåla som funka på meg, kjente ingen kynnere eller andre vondter, ble bare trøtt og slapp. Fikk nål i hodet ja. Sov etterpå, var trøtt. Fikk mye kynnere/svake rier samme kveld.
SmellyCat Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Var helt som før. Litt mer avslappet kanskje...
Mamma til tre gutter Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2012 Nei fikk 4 i beina, 1 på magen og ei i kvar hånd... Er 3 mann så hadde håpet dette gjorde under.. Er litt stress å få i gang dette grunna stenging av føden og rask fødsel på 2 mann...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Hvordan følte dere det etterpå? Var dere som før, eller trøtt, ekkel i kroppen. Var og fikk det i dag og nå føler eg meg jævlig dårlig. Trøtt, dårlig form, hodeverk Osv. Blei strippa også så er jo sår oppi der, fekk inn en fing så noe har skjedd oppi der. Og evt funka da, gikk dere i fødsel fort etterpå? Eller måtte dere prøve flere ganger? Mange spm her men er jo så glad for denne siden.. Da jeg fikk modningsakupunktur hadde vannet nettopp gått. 3-4 timer senere (ble sendt hjem først men dro kjapt tilbake til sykehuset) hadde jeg allerede 4 cm åpning. Det gikk veldig fort!! Kjente nesten at riene kom da jeg lå på benken med nålene i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå