bIomstre Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Korall neglelakk til tåneglene, rosa fylte margeritter til balkonkassa, cherrytomater fra Finnøy og jordbær fra Sola - Sommeren er her!
mrs sparrow Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg har kjøpt meg solbrun farge på tube. :-) Må snart få fingeren ut og få fylt opp blomsterkassene jeg og før det blir vinter igjen.
Patetica fåkksi Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har kjøpt meg tur til Kroatia. Men om Kroatia slår mitt hjemland Spania i morgen kommer jeg til å klikke.
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har kjøpt meg tur til Kroatia. Men om Kroatia slår mitt hjemland Spania i morgen kommer jeg til å klikke. Fotball er klikkegrunn uansett. Enten fordi det eksisterer og er i veien for normal omgang med mennesker (sukk, besøkte noen der halvparten er fotballidioter her om dagen....) eller fordi man selv engasjerer seg nok i det. Men jeg må bare si at jeg misunner deg voldsomt å skulle til Kroatia, det har jeg også planer om en gang. Når drar du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå