Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Hva kan det være? Bør jeg kutte ut den ENE koppen med te jeg drikker hver dag? Har sluttet med kaffe og annen koffeinholdig drikke, om jeg ikke er stuuptrøtt..
Silly80 Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Sjekk stoffskifte ditt. Kan også være at du trenger magnesium
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Du bruker ikke astmamedisiner? Jeg blir veldig "skjelven" av enkelte typer medisiner.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Det tror jeg ikke..? Hvordan vet man det? Er aldri redd for å gå ut i folkemengder etc.. Har vært mye stresset i det siste da, med innspurt av eksamener og sånn, men nå er jo de snart over.. Stresser hele tiden med noe, vet ikke om det har en sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Sjekk stoffskifte ditt. Kan også være at du trenger magnesium Takk! Kanskje det er årsaken. Til deg under henne her: Jeg går ikke på noen form for medisiner
Silly80 Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Google høyt stoffskifte Så ser du om det kan være det Kjapt å ta en blodprøve hos legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå