Gå til innhold

Trenger hjelp:( syk baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten jente på 8 måneder som har vært slapp og grinete de siste fire ukene ca, vi tenkte det var fordi hun våkner endel om natten. Men i natt skrek hun på en annen måte og da jeg gikk inn til henne og løftet henne opp var hun helt slapp i kroppen, var som å løfte på en pose mel, hun er valigvis veldig stiv i kroppen.

Det gikk over etter en liten stundt og hun sovnet igjen, men da jeg fortalte dette til mannen min sa han at han hadde opplevd akurat det samme da han løftet henne litt senere på natten.

Fikk hastetime hos legen og var velig bekymret, men han sa bare " det er sikkert tenner, barn som får tenner gjør så mye rart". Eh? Prøvde å fortelle at det viker ikke som om det kommer noen tenner ennå,og at det må være noe annet, men han ville ikke høre.

Var virkelig ikke noe hjelp å få, men jeg er fortsatt bekymret, what to do?

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis allmentilstanden er fin hadde jeg ikke bekymret meg, men følgt godt med. Gitt 1 paracet hvis det virket som hun har vondt.

Skrevet

Hadde bedt om ny time, evt second opinion. Det minste de kunne gjort var å ta en CRP, synes jeg! Better safe, than sorry!

Skrevet

Kanskje jeg ikke beskrev det godt nok. Syntes det virket som et slags anfall, med delvis bevissthet. Det var akkurat som om hun ikke klarte å røre på seg.

Skrevet

Hvordan gikk det i natt? Kjenner jeg blir irritert når helsepersonell avfeier en bekymring med "det er sikkert bare...". Sikkert bare??? Tenk om det er noe helt annet? Blah!

Skrevet

Hun skrek hele natten, men ingen " anfall". Føler sånn på meg

at det er noe som er riv ruskende galt, men kan jo ikke gå til samme legen igjen:(

Skrevet

La meg først si at jeg ikke aner hva dette kan være, men jeg syns ikke du skal undervurdere din egen følelse av at noe er galt- det er du (og far) som kjenner barnet. Hvis du bor i Oslo ( eller i nærheten) kan jeg varmt anbefale Volvat - de har barnelege på legevakten. God bedring og lykke til : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...