Gå til innhold

Typisk! Det skjer det samme hvert år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor begynte jeg å glede meg til jul allerede i juli, og jaggu ble ventetida lang!

Jula ble ikke sånn som jeg så for meg i det hele tatt da, siden det endte opp med at vi reiste til familie i jula, og jeg foretrekker å feire jul hjemme i egen stue og starte egne tradisjoner med min nye familie.

Nå er vi i juni, og jeg gleder meg allerede til jul og driver og småplanlegger litt i bakhodet. Helt håpløst! Dette må jo helt klart være et tegn på at skjer svært lite spennende i livet mitt? Tror kanskje jeg blir litt påvirket av været også da. Får mer følelse av at vi er i november enn at det er sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om å glede seg til jul ;) Etter at jeg fikk barn, har jeg virkelig begynt å kose meg med juleforberedelsene, og å lage våre egne juletradisjoner. Som deg har jeg allerede lagt litt planer ;) Ikke noe galt med det, livene våre er like spennende som alle andres :)

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener, HI.

Man gleder seg til jul allerede når det er sommer. Det er et lite barn inni oss som gleder seg. Så når det nærmer seg jul så er man allerede lei av jula og man mister julefølelse. Også blir ikke jula slik vi egentlig ønsker, den magien som barna føler i jula, har forsvunnet hos oss voksne, og vi blir like skuffet hvert år fordi det liksom er noe som mangler, og ting ble ikke helt slik vi hadde forestilt oss det...

Skrevet

Et tips fra meg er å begynne med noen sommerrelaterte oppgaver som har med jula å gjøre.

Let etter en fin rot som kan dekoreres før jul, men ikke dra frem nisser og begynn på dekoreringen før i desember.

Plukk sopp og bær som kan være godt til julemiddagen, men ikke lag maten ferdig.

Lag en liste over hvem som skal ha julekort, med adresser, men ikke kjøp/lag kort eller skriv dem enda.

Skrevet

ÅÅÅÅhhh liker folk som er sÅ glad i jula! :D Jeg fikk et sug i magen her en dag fordi jeg tenkte at nÅÅÅ er det ikke lenge til jul! Hehe syns høsten gÅr sÅ fort og vips er det jul :P

Det gÅr jo an Å begynne Å planlegge litt inni hodet? Kjøpe presanger, lage lister osv

Og sÅ kan du begynne Å kjøpe inn til kalenderen! Jaaaa det skal jeg begynne med! :D

Jeg er nok litt vel glad i jula tror jeg :)

Skrevet

Å herlighet for noen kjerringer. Kvinnfolk som har et tullerusk forhold til jul er det mest kjerringaktige jeg kan tenke meg.

Hva med å skaffe dere et liv?

Jul er koselig det. Men det fortjener ikke mer enn en-to uker oppmerksomhet. Over det er det bare kjerringer uten et liv som sysler med.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Å herlighet for noen kjerringer. Kvinnfolk som har et tullerusk forhold til jul er det mest kjerringaktige jeg kan tenke meg.

Jul er koselig det. Men det fortjener ikke mer enn en-to uker oppmerksomhet. Over det er det bare kjerringer uten et liv som sysler med.

Ah, i motsetning til kjerringer som bare er usmakelige mener du?

Skrevet

Oi, så kjapp i replikken.

Nei. Jeg er ikke kjerring. Men kvinner som bruker ekstremt mye tid på noe så unyttig som jul ER kjerringer.

Det eneste de gjør er å oppskryte jula og skape en tomhetsfølelse etterpå. Det skjer når ting blir tatt ut av sin dimensjon.

God jul! Eller skal vi si godt år? :-)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Oi, så kjapp i replikken.

Nei. Jeg er ikke kjerring. Men kvinner som bruker ekstremt mye tid på noe så unyttig som jul ER kjerringer.

Det eneste de gjør er å oppskryte jula og skape en tomhetsfølelse etterpå. Det skjer når ting blir tatt ut av sin dimensjon.

God jul! Eller skal vi si godt år? :-)

Jasså, det var da enda godt du definerte ordet kjerring for meg...og med en slik innlevd bitterhet! Basert på egen erfaring kanskje?

Skrevet

Tror jeg gleder meg til jul selv da det går i julesanger når jeg synger..

Jaja, gleder meg vel masse til jul da det blir første jul til lille tulla mi :)

Kjerring eller ei, jeg er glad i jula =)

Skrevet

Her gleder jeg meg til å feire jul med mine to barn :) Får lillebror i oktober og storebror vil være 18 mnd til jul.

Vi skal feire julen hjemme o huset vårt og jeg bare gleder meg til familiekos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...