Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 vi har en del gjeld og jeg ønsker å bygge ut huset. men vil ikke ha for mye gjeld heller. koster en del å bygge ut. dermed tenkte jeg hva jeg tjene penger på hjemmefra.
Gjest marie-s Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Dersom du ikke har noe utdanning så er det ikke akkurat enkelt å tjene penger hjemmenfra. Jeg vet en om en del som har forsøkt seg på salg av ulike produkter uten å lykkes så godt. Men hva med å ta deg en deltidsjobb, f.eks. 2-3 kvelder i uken når mannen din er hjemme?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 - Dagmamma - Salgskonsulent (Tupperware, Mary-Kay, Oriflame...) - Selge ting dere ikke bruker - Delta i undersøkelser på nett som er betalt - Få deg en deltidsjobb
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Dersom du ikke har noe utdanning så er det ikke akkurat enkelt å tjene penger hjemmenfra. Jeg vet en om en del som har forsøkt seg på salg av ulike produkter uten å lykkes så godt. Men hva med å ta deg en deltidsjobb, f.eks. 2-3 kvelder i uken når mannen din er hjemme? jeg jobber alt 100% + overtid når jeg kan få. jobber både dag og kveld. så får ikke jobbet mer utenfor hjemmet enn jeg gjør. når jeg får billappen så får mannen mulighet også til å jobbe mer overtid. nå er det han som kjører og henter i bhg.
Gjest marie-s Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Dersom du ikke har noe utdanning så er det ikke akkurat enkelt å tjene penger hjemmenfra. Jeg vet en om en del som har forsøkt seg på salg av ulike produkter uten å lykkes så godt. Men hva med å ta deg en deltidsjobb, f.eks. 2-3 kvelder i uken når mannen din er hjemme? jeg jobber alt 100% + overtid når jeg kan få. jobber både dag og kveld. så får ikke jobbet mer utenfor hjemmet enn jeg gjør. når jeg får billappen så får mannen mulighet også til å jobbe mer overtid. nå er det han som kjører og henter i bhg. Hva med å se etter en litt bedre betalt jobb? Eventuelt sjekke hva som kreves for å øke lønnen siden du jobber såpass mye allerede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå