Gå til innhold

tips til hvordan jeg kan tjene penger hjemmefra.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en del gjeld og jeg ønsker å bygge ut huset.

men vil ikke ha for mye gjeld heller. koster en del å bygge ut.

dermed tenkte jeg hva jeg tjene penger på hjemmefra.

Videoannonse
Annonse
Gjest marie-s
Skrevet

Dersom du ikke har noe utdanning så er det ikke akkurat enkelt å tjene penger hjemmenfra. Jeg vet en om en del som har forsøkt seg på salg av ulike produkter uten å lykkes så godt. Men hva med å ta deg en deltidsjobb, f.eks. 2-3 kvelder i uken når mannen din er hjemme?

Skrevet

- Dagmamma

- Salgskonsulent (Tupperware, Mary-Kay, Oriflame...)

- Selge ting dere ikke bruker

- Delta i undersøkelser på nett som er betalt

- Få deg en deltidsjobb

Skrevet

Dersom du ikke har noe utdanning så er det ikke akkurat enkelt å tjene penger hjemmenfra. Jeg vet en om en del som har forsøkt seg på salg av ulike produkter uten å lykkes så godt. Men hva med å ta deg en deltidsjobb, f.eks. 2-3 kvelder i uken når mannen din er hjemme?

jeg jobber alt 100% + overtid når jeg kan få.

jobber både dag og kveld.

så får ikke jobbet mer utenfor hjemmet enn jeg gjør.

når jeg får billappen så får mannen mulighet også til å jobbe mer overtid. nå er det han som kjører og henter i bhg.

Gjest marie-s
Skrevet

jeg jobber alt 100% + overtid når jeg kan få.

jobber både dag og kveld.

så får ikke jobbet mer utenfor hjemmet enn jeg gjør.

når jeg får billappen så får mannen mulighet også til å jobbe mer overtid. nå er det han som kjører og henter i bhg.

Hva med å se etter en litt bedre betalt jobb? Eventuelt sjekke hva som kreves for å øke lønnen siden du jobber såpass mye allerede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...