Mamma til Tuva:) Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Sitter på en kafé i Oslo og venter på at klokka skal bli 14:45. Var hos legen angående den rare utfolden min, han kasta seg på telefonen og fikk en time hos gynekolog. Han sa stor fare for spontanabort eller en MA. Jeg er helt tom nå...
*venter en liten gutt feb* Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 håper du får svar på hva som skjer, det kan jo bare være at du har slimhinner som blør litt.
Mamma til Tuva:) Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2012 Jeg fikk se en liten spire med et hjerte som banket alt er som det skal, men måtte beregne ca en uke tilbake. Så nå er jeg 6+4 og har faktisk den samme termindatoen som jeg hadde med datteren min gynekologen sa at legen min hadde reagert riktig og kunne forstå at det var noen tøffe timer for meg. Men å gå i 2 timer fra at legen nesten påstod at her var det en spontanabort på gang til at det faktisk ikke var noe (blod/gammelt blod med utflod) galt i det hele tatt, var helt for jævlig! Jeg er bare så utrolig glad for at jeg hadde samboeren min ved min side hvert eneste minutt. Så langt er alt bra og har fått en ny time da jeg er rundt uke 10
tyr82 Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 gud så godt å høre at alt var bra! Og artig med samme termindato, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå