Gå til innhold

Se hit gravide og ammende!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer og har ikke fått mensen tilbake ennå. Får 4 måneder siden fikk jeg satt inn hormonspiral og har hatt små blødninger hver dag siden det. Etter det har jeg merket at en gang i måneden blir jeg irritert, følsom, stresset, hormonell.... og det varer i 3-4 dager. Kan det være PMS eller lignende? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt mensen før eller?

Skrevet

Aldri hatt mensen før eller?

 

Herregud, noen som ikke kan lese? Spm er om det går an å ha det sånn når man IKKE har vanlig menstruasjon

Skrevet

Man kan få samme symptomer som PMS ved eggløsning, så det er kanskje det du har. Man kan ha eggløsning i flere måneder etter fødsel uten å ha mensen. Derfor er det en del som blir gravide før de har fått mensen siden de da har trodd at de ikke hadde eggløsning enda og beskyttet seg ved amming og lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...