Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Heisann! Lurer på om noen her har prøvd å drikke et glass rødvin for å få igang fødselen, og om det faktisk hjelper eller om det bare er en "myte"
dorri Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Hmm dette har jeg også hørt om. Men tenker at det kanskje er litt dumt å møte opp på føden med alkoholånde. Dessuten etter 9 mnd uten rødvin så blir man kanskje litt brisen i tillegg... ikke vet jeg. Jeg ville aldri tatt et glass rødvin med et barn i magen uansett om det er på vei ut eller ikke. Tror nok det er bedre å smøre seg med tålmodighet og vente på at naturen gjør sitt.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Nei nei og nei!!! Alkohol kan gjøre uopprettelig skade, selv i små mengder. La naturen gå sin gang...
L-8 Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Haha, min ellers meget fornuftige mor foreslo også det når jeg var godt og vel en uke over termin ;-) I ettertid tenker jeg at kanskje det er noe i det. Når jeg fullammet og tok meg et glass rødvin fikk jeg en helt drøy produksjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå