Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Hva liker gutter i den alderen å leke med? Pris: ca 200 kr
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Jeg kjøper ofte bøker da jeg synes dette er gaver som er nyttige, og som blir som regel brukt siden mange leser for barna. Når det gjelder leker er det jo forskjeller fra barn til barn, men lego slår sjelden feil hos en 4år gammel gutt.....
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Her er det lego/ lego city som er populært for tiden
Gjest Ziva Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Ark har vel 50% på spill for tiden. De har et flott spill som heter Se hva jeg kan.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Takk for gode tips! Tar gjerne imot flere..
sisseljenta Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har en på 3.5 år, så jeg svarer utfra hva han er opptatt av om dagen. * Alt fra Cars-filmene - klær, biler, småleker som f.eks frisbee og såpebobleblåser. * Tog og togskinner * Fotball * Bøker, f.eks Pulverheksa
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Alt fra Cars Fjernstyrte biler, helikopter, båter osv Uteleker: sandkasseleker, vannleker osv Lego og Duplo Bilteppe Biler Togbaneting Lekepistoler, vannpistoler Bilbane Ellers kommer det an på interesse da. Her liker sønnen godt å pusle puslespill, legge perler, male/tegne, vindusmaling, osv, men det er biler som er det største. Vet at mange gutter på den alderen elsker kaptein Sabeltann, politi, osv, men det er mer individuelt, så det går jo an å høre med foreldrene dersom du ikke vet
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Bøker CD-er med barnemusikk DVD med feks Disney/Pixar-filmer. Her elsker 4-åringen Se opp, Nedenom og hjem, Shrek, Cars, Rio, Gnomeo og Juliet, osv, men også Brannmann Sam, Postmann Pat, osv. De siste er jo litt mer trygge og har ingen skumle effekter.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 Hiver meg på her: Hvilke bøker og hviken musikk leser og hører en 4-åring på?
lille sprelle Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 Bakugan er poppis i området der jeg bor. Eller så kan man jo få en radiostyrt bil til den prisen på biltema tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå