Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Syns jeg lå så bra an med slankingen, men i dag gikk jeg på vekta og der viste den 1,3 kilo mer i dag enn for to dager siden. Fikk mensen i går. Blæ!
☆☆☆ Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Ja, men med mindre jeg trøstespiser sjokolade forsvinner det igjen etter noen dager. Bare vann..
Løvinna30 Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Jeg spiser mye når jeg har mensen. Har skikkelig mensen denne mnd (nå, fikk mensen i går/overigår). Gått hele 2 kg.. bare eter og eter :-)
TPK Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Det er helt normalt å binde mer vann i kroppen på denne tiden. Det er ikke fett!
I scream for icecream! Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Ja, jeg går opp i vekt rett før mensen, og så forsvinner det igjen noen dager etter den har kommet. Det var utrolig frustrerende før jeg fant ut av sammenhengen, hehe. Har lest her inne og ellers på nett at det er veldig vanlig, og at det har å gjøre med at kroppen holder tilbake væske.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Ja jeg går opp 2-3 kilo rett før mensen, men de forsvinner noen dager ut i mensperioden. Driver også å slanker meg og er ikke festlig når vekta viser +3 kilo , men trøsten er jo at de kiloene forsvinner ganske kjappt;-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Ja, går alltid opp 2-3 kg når jeg har mensen og blir oppblåst i magen. Lekkert... et par dager etter mensen startet er det som normalt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå