Gå til innhold

Flere som bare er halvveis og må tisse heeeeeele tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg? Det er spesielt ille om nettene. Er oppe minst 3-4 ganger, ofte mer enn det. Prøver å la være å drikke alt for mye på kvelden, men hjelper veldig lite virker det som. Også klarer jeg ikke bare ligge der å knipe igjen heller.... da får jeg jo i hvertfall ikke sove.

Og folk sier det bare blir verre.... hvor mye verre da???

Skal ikke klage, dette er stort sett den eneste plagen jeg har hatt under hele svarngerskapet så langt, så jeg har vært heldig. Elsker å være gravid, men kunne være foruten vannlatingen, i hvertfall om nettene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg kjenner meg igjen her ;) Når jeg er ute av huset tenker jeg hele tiden: Hvor kan jeg gå på do nå? Er 18+2 og er litt bedre enn jeg var da.....

Skrevet (endret)

off ja.... det kommer bare plutselig også. så tror det er lille jenta i magen som presser på blæra å driv gjøn med mamman sin. såg på ul også at hun pressa mot blæra mi. men det verset var at jeg trodde jeg skulle tisse på meg under sex med mannen. herreminhatt. slik var det ikke hos førstemann.

kansje noe med hvordan ungen blir liggende i magen når morkaka ligg framme som denne gangen har jeg tenkt litt på.

Endret av romheg♥ mammas skatt♥
Skrevet

Jeg fikk pause når livmor kom oppav bekken, men nå de siste dagene er det påan igjen...jeg tenker at når livmor vokser så kommer det trykk på blæra igjen? Jeg får kynnere om jeg ikke går ofte nok på do...så her tisses det ofte ;) men lite om natten heldigvis

Skrevet

Jeg merker det spesielt godt på kvelden og natten denne tissetrangen. Mistenker at det er lillegutt som liker å sparke borti blæra mi, da han er i storform på kveldene. Hvis jeg ligger i senga og kjenner jeg må på do, så nytter det ikke å knipe igjen for da blir det ingen søvn :P

Skrevet

er i uke 22 ogmå tisse hele tiden! opp 2-3 ganger om natta....=(

fikk beskjed at ungen ligger kangt nede:s

Skrevet

Godt det ikke bare er meg. Nysgjerring på hva som utløser det for min del. Livmoren er på vei opp av bekkenet, ungen ligger ikke spesielt lavt (jm sa ikke noe om det på ul i hvertfall), og sparkene er stort sett utover... Får indelig håpe det ikke blir verre i hvertfall....

Gjest Nina10
Skrevet

Jeg har også måtte opp om natten 3-4 ganger.. Men den siste uka har det roa seg, trodde dette skulle holde på resten av tiden men kan jo hende det letter litt:) er 22+1:)

Skrevet

Jeg fikk pause når livmor kom oppav bekken, men nå de siste dagene er det påan igjen...jeg tenker at når livmor vokser så kommer det trykk på blæra igjen? Jeg får kynnere om jeg ikke går ofte nok på do...så her tisses det ofte ;) men lite om natten heldigvis

Aha man kan få kynnere av det ja. Derfor jeg har så mye kynnere når jeg holder meg lenge da.....spesielt om morgnen gjør det vondt.

Skrevet

Er 24+4 og tisser HELE tiden

Skrevet

Jeg vet ikke hva en kynner er. Men hvis jeg må skikkelig tisse, så plutselig presser det ekstra, og er ubehagelig. Men går over etter litt.

Trodde det kanskje var baby som flyttet seg slik at det ble ubehagelig. Men det er kanskje kunner? Er 24+4

Skrevet

uke 22, snart 23. Tisser ofte enda:OO Men han ligger enda nederst i magen, og sparker en del på blæra. så han hjelper godt til hehe

Skrevet

Jepp, kjenner meg absolutt igjen, er i uke 19, må plagsomt mange ganger på do i løpet av en dag ..

Skrevet

Jeg vet ikke hva en kynner er. Men hvis jeg må skikkelig tisse, så plutselig presser det ekstra, og er ubehagelig. Men går over etter litt.

Trodde det kanskje var baby som flyttet seg slik at det ble ubehagelig. Men det er kanskje kunner? Er 24+4

ved kynnere trekker livmor seg sammen og kjennes veldig hard utenpå magen. For meg kjennes det ikke vondt, bare kjenner at det strammer. Gir seg etter få strakser.
Skrevet

Aha man kan få kynnere av det ja. Derfor jeg har så mye kynnere når jeg holder meg lenge da.....spesielt om morgnen gjør det vondt.

så du har også kynnere tidlig? Jeg får det også av å ligge på ryggen, har funnet ut at de gir seg når jeg ruller over på venstre side.
Skrevet

ved kynnere trekker livmor seg sammen og kjennes veldig hard utenpå magen. For meg kjennes det ikke vondt, bare kjenner at det strammer. Gir seg etter få strakser.

Jeg vet teoretisk hva en kynner er. Men ikke hvordan det føles

Skrevet

Jeg våkner hver natt og morgen til omtrent samme tid og må tisse. Det blir en ubgehagelig følelse med en gang også, så jeg gruer meg til å reise 6-7 timer i bil til trøndelag i sommerferien... Vi må sikkert stoppe x antall ganger :P

Skrevet

Jeg er 25+3, og må tisse hver time. Jeg drikker ikke spesielt mye, sannsynligvis for lite fordi jeg prøver å være forsiktig for å unngå dobesøk hele tiden. Dette er i ferd med å bli et problem, jeg har latt være å bli med på to helgeturer med venner, har måttet avbryte ting jeg har holdt på med og har unngått to konserter pga dette.... Gruer meg allerede til ferietur om 2 uker. Har lest at det blir litt bedre etterhvert, så ser frem til det:-)

Skrevet

Jeg må faktisk mindre på do om jeg drikker mer har jeg finni ut. Merkelig.... Men tror kanskje blære trener seg opp bedre da.

Skrevet

Litt over halvveis. Prosit=urinlekkasje LOL=urinlekkasje. Allergi som er veldig irriterende. Hadde ikke slikt press på blæra ved første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...