Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Vi annonserte brudd mellom oss til familien rundt 17. mai. Grunnlaget ligger i at samboeren har vært utro, og skal fortsette livet med den nye flammen. Nå har han allerede presentert henne for sin mor og far. Er ikke det litt vel tidlig? Jeg føler meg så tråkka på fra før. Han var utro fra jeg var bare noen måneder på vei. Og valgte seg vekk fra graviditeten og når vi ble foreldre for et halvt år siden. Jeg har vært helt alene med små barn natt som dag. Han ser barna sine ikke det, men først nå det har blitt snakk på samvær. Men det er måten han har gjort alt på som er så vanvittig sårende. Jeg er helt nedbrutt. Så er det stikk på stikk. Og nå da, så er da en ny allerede på plass i den familien som var min. Håper det er dømt til å mislykkes, ja så hevnsyk kan man bli.
2små og en blå Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 For all del... Enkelte menn bare må tråkke andre litt lenger ned i driten. Fy søren for en ussel tulling. Håper han en dag opplever samme sviket som deg men gjerne ti ganger verre. Gir deg en klem og ønsker deg lykke til Drittsekker klarer du deg uten
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Takk for det Må bare lære meg å se det også. Komme meg opp igjen fra driten. Viste ikke at det gikk an å komme så lang ned faktisk. Skremt.
2små og en blå Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Det tar rad når man blir sviktet på den måten. Det vet jeg alt om men utrolig nok klarer vi å komme oss opp igjen av det sorte hullet. Mye sterkere enn hva vi var
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Ja jeg håper virkelig det. For dette er ikke akkurat en drømmesituasjon. Skal ta meg av to små og fungere i hverdagen. Ikke videre lett når andre kan nyte late dager i sus og dus..
Frk.Karidotter Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Dette er en trist situasjon. Jeg forstår at det er vanskelig for deg, og jeg håper du finner styrken til å komme deg på fote og fortsette ditt eget liv. Ikke nedvurder deg selv - ditt liv er tross alt like mye verdt, og din hverdag er ikke noe dårligere. Husk det. For øvrig syns jeg ikke det er tidlig av ham å introdusere sin nye kjæreste for foreldrene. Dersom de har vært en del sammen og har bestemt seg for å satse, så syns jeg faktisk det er ganske bra at han velger å gjøre det slik - det viser den nye kjæresten hans at han mener alvor med henne, og at bruddet mellom dere er endelig. Det suger for deg såklart, men det er nok utrolig god å se for den nye. Jeg regner med at det ikke har vært enkelt for ham, eller henne, og som utenforstående så respekterer jeg hans valg om å følge sitt eget hjerte og velge det han selv ønsker seg mest. Jeg er en håpløs romantiker, og med det følger en god del hjertesorg og bitre tanker desverre. Han høres ut som en flott mann - en mann som tør å ta valg, selv om det betyr å endre hele sin tilværelse. Han viser sin nye kjæreste at han er virkelig, og han holder ikke deg for narr ved å ta myke hensyn som i lengden bare vil trekke ut de vonde følelsene. Jeg forstår også at du er utrolig såret, og jeg regner med at du endag finner den som er riktig for deg, ser tilbake, og finner en slags mening i alt sammen og kan trekke en positiv slutning. Lykke til. Dette klarer du!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Dette er en trist situasjon. Jeg forstår at det er vanskelig for deg, og jeg håper du finner styrken til å komme deg på fote og fortsette ditt eget liv. Ikke nedvurder deg selv - ditt liv er tross alt like mye verdt, og din hverdag er ikke noe dårligere. Husk det. For øvrig syns jeg ikke det er tidlig av ham å introdusere sin nye kjæreste for foreldrene. Dersom de har vært en del sammen og har bestemt seg for å satse, så syns jeg faktisk det er ganske bra at han velger å gjøre det slik - det viser den nye kjæresten hans at han mener alvor med henne, og at bruddet mellom dere er endelig. Det suger for deg såklart, men det er nok utrolig god å se for den nye. Jeg regner med at det ikke har vært enkelt for ham, eller henne, og som utenforstående så respekterer jeg hans valg om å følge sitt eget hjerte og velge det han selv ønsker seg mest. Jeg er en håpløs romantiker, og med det følger en god del hjertesorg og bitre tanker desverre. Han høres ut som en flott mann - en mann som tør å ta valg, selv om det betyr å endre hele sin tilværelse. Han viser sin nye kjæreste at han er virkelig, og han holder ikke deg for narr ved å ta myke hensyn som i lengden bare vil trekke ut de vonde følelsene. Jeg forstår også at du er utrolig såret, og jeg regner med at du endag finner den som er riktig for deg, ser tilbake, og finner en slags mening i alt sammen og kan trekke en positiv slutning. Lykke til. Dette klarer du! En mann som er utro mot sin gravide samboer kan vel ikke akkurat betegnes som "flott"...
Frk.Karidotter Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 (endret) Jeg syns heller ikke at det er grunn nok til å la være å kalle ham det. Hadde min kjæreste vært utro mot meg, hadde han alikevel vært en flott mann. Jeg hadde vært utrolig såret og helt sikkert fortalt meg selv at han var en drittsekk - det er naturlig, helt i orden og en måte å forsvare sine sårede følelser på. Endret 13. juni 2012 av Frk.Karidotter
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 Jeg syns heller ikke at det er grunn nok til å la være å kalle ham det. Hadde min kjæreste vært utro mot meg, hadde han alikevel vært en flott mann. Jeg hadde vært utrolig såret og helt sikkert fortalt meg selv at han var en drittsekk - det er naturlig, helt i orden og en måte å forsvare sine sårede følelser på. En flott mann? Hva i all verden har du røyka? Han hadde vært en flotteren mann om han gjorde det slutt FøR han var utro.. En som er utro mot sin gravide kone/kjæreste finnes faen ikke mye flott i mine øyne. Og den nye dama hans er ikke hakket bedre. Hun kunne da vel ventet på at han gjorde det slutt på en real måte istedenfor å involvere seg med en mann med kone. Det du skrev må være noe av det særeste jeg har lest her inne tror jeg
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #11 Skrevet 13. juni 2012 Dette er en trist situasjon. Jeg forstår at det er vanskelig for deg, og jeg håper du finner styrken til å komme deg på fote og fortsette ditt eget liv. Ikke nedvurder deg selv - ditt liv er tross alt like mye verdt, og din hverdag er ikke noe dårligere. Husk det. For øvrig syns jeg ikke det er tidlig av ham å introdusere sin nye kjæreste for foreldrene. Dersom de har vært en del sammen og har bestemt seg for å satse, så syns jeg faktisk det er ganske bra at han velger å gjøre det slik - det viser den nye kjæresten hans at han mener alvor med henne, og at bruddet mellom dere er endelig. Det suger for deg såklart, men det er nok utrolig god å se for den nye. Jeg regner med at det ikke har vært enkelt for ham, eller henne, og som utenforstående så respekterer jeg hans valg om å følge sitt eget hjerte og velge det han selv ønsker seg mest. Jeg er en håpløs romantiker, og med det følger en god del hjertesorg og bitre tanker desverre. Han høres ut som en flott mann - en mann som tør å ta valg, selv om det betyr å endre hele sin tilværelse. Han viser sin nye kjæreste at han er virkelig, og han holder ikke deg for narr ved å ta myke hensyn som i lengden bare vil trekke ut de vonde følelsene. Jeg forstår også at du er utrolig såret, og jeg regner med at du endag finner den som er riktig for deg, ser tilbake, og finner en slags mening i alt sammen og kan trekke en positiv slutning. Lykke til. Dette klarer du! HI her. Kan ikke akkurat skrive under på det du sier. Han er en konfliktsky person som har gjort alt, absolutt alt feil. Han har til og med løyet for henne. Litt av en flott mann du skisserer. Har nemlig funnet ut at hun trodde det var slutt mellom oss i laaaang tid, før det faktisk var det. Han har ikke nevt for henne at han har dratt hit og sovet i sengen sammen med meg. Masse slike ting. Ja altså det er klart, han må få følge hjertet sitt og alt det der. Men det må gå an å ta seg bryet med å prøve før man kaster det man har. For jammen meg tror jeg ikke gresset er så mye grønnere på den andre siden. Men når det er sagt, så er det meg ganske overraskende hvor forferdelig hastverk han skal ha med alt. Men det blir han som blir sittende med skjegget i postkassa, når han ser at barna har havnet helt bakerst når han må regne for alt det tapte. Han var en fantastiske mann jeg aldri trodde skulle gjøre noe slik, men han viste seg jammen motsatt.
Eeniemeenie Skrevet 13. juni 2012 #12 Skrevet 13. juni 2012 For en drittsekk!! Ta deg av barna dine, finn deg selv igjen.. Vær med venninner, gråt.. vær sint. Alt er lov En dag kommer du til å finne en mann som respekterer deg for den du er, og barna dine! Skjønner du sikkert er langt nede og tråkket på nå, men det vil gå over gradvis.. Klem : )
Eeniemeenie Skrevet 13. juni 2012 #13 Skrevet 13. juni 2012 Jeg syns heller ikke at det er grunn nok til å la være å kalle ham det. Hadde min kjæreste vært utro mot meg, hadde han alikevel vært en flott mann. Jeg hadde vært utrolig såret og helt sikkert fortalt meg selv at han var en drittsekk - det er naturlig, helt i orden og en måte å forsvare sine sårede følelser på. Jeg tror ikke ordet "flott" hadde vært i ditt vokabular om din mann hadde gått bak ryggen din og forlatt sin familie til fordel for en annen dame.. Nekter jeg å tro. Drøyt..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 13. juni 2012 #14 Skrevet 13. juni 2012 Til #7 En mann som snur seg bort fra graviditeten, fødsel og tiden med sine egne barn, er ikke en flott mann. Ordet du leter etter er " egoist"... eller muligens " arrogant"? Når han er utro i tillegg, blir det jo direkte komisk at du skryter ham opp i skyene og applauderer hans mot. FOR en flott mann. Og for et mot! La oss knele, jenter. Og håpe at vi er så heldige, at vi kan få en slik flott mann. ( Hadde du vært min venninne, og kommet med slike ord mens jeg lå alene og knust på sofaen i fosterstilling, så hadde vårt vennskap vært i en meget tynn tråd)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #15 Skrevet 13. juni 2012 Dette er ikke hva jeg kaller en flott mann nei. Svært lite imponerende å gå bak ryggen på sin gravide kjæreste, og kaste seg ut i noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #16 Skrevet 13. juni 2012 Skulle tro at det var venninna mi du skrev om, hun har 2 små barn med sin utroe mann. Han forlot henne og gjorde henne gravid mens han holt på med en annen, så flyttet han inn igjen av økonimiske årsaker, men sa at han elsket bare henne. De gjorde det slutt like før jul, mens han hadde hivd seg på nettet å møtt en dame i Oslo i november. Denne nye damen tror at de ikke har vært sammen på lenge, hun ander ikke at alle går å kaller henne for elskerinna hans, og at han er en utro løgner. Men hun nye kan ikke være den skarpeste kniven i skuffen, siden hun lå over til han mens familiebilde av de hang på stua enda. Alle hennes ting var der, hun nye lå til og med i hennes seng, noe hun gjør enda! Det jeg vil frem til med dette er å si at det går bra, du føler deg nok slik som venninna mi gjorde, det er en vond følelse når faren til barna er utro og drar inn hun har har vært utro med. Men stå på, vær dag er en ny dag, og for vær dag som går, skal du være gla for at det ikke er DU som lever med denne utroe slasken, men henne. å husk at når dette nye forholdet dabber av, så er han nok utro på nytt. Slik er eksen til venninna mi, han har allerede hatt en one-night-stand mens nye dama var i Oslo. Haha, herregud så blind det går ann å bli. Omkrans livet ditt uten den drittsekken av en mann, når du engang finner deg en ny mann, så er du glad for at du ikke er sammen med eksen din. Ps: Det blir BEDRE Klem
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #17 Skrevet 13. juni 2012 Skulle tro at det var venninna mi du skrev om, hun har 2 små barn med sin utroe mann. Han forlot henne og gjorde henne gravid mens han holt på med en annen, så flyttet han inn igjen av økonimiske årsaker, men sa at han elsket bare henne. De gjorde det slutt like før jul, mens han hadde hivd seg på nettet å møtt en dame i Oslo i november. Denne nye damen tror at de ikke har vært sammen på lenge, hun ander ikke at alle går å kaller henne for elskerinna hans, og at han er en utro løgner. Men hun nye kan ikke være den skarpeste kniven i skuffen, siden hun lå over til han mens familiebilde av de hang på stua enda. Alle hennes ting var der, hun nye lå til og med i hennes seng, noe hun gjør enda! Det jeg vil frem til med dette er å si at det går bra, du føler deg nok slik som venninna mi gjorde, det er en vond følelse når faren til barna er utro og drar inn hun har har vært utro med. Men stå på, vær dag er en ny dag, og for vær dag som går, skal du være gla for at det ikke er DU som lever med denne utroe slasken, men henne. å husk at når dette nye forholdet dabber av, så er han nok utro på nytt. Slik er eksen til venninna mi, han har allerede hatt en one-night-stand mens nye dama var i Oslo. Haha, herregud så blind det går ann å bli. Omkrans livet ditt uten den drittsekken av en mann, når du engang finner deg en ny mann, så er du glad for at du ikke er sammen med eksen din. Ps: Det blir BEDRE Klem Mente å si at de har 3 små barn sammen, glemte han siste.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #18 Skrevet 13. juni 2012 Vi annonserte brudd mellom oss til familien rundt 17. mai. Grunnlaget ligger i at samboeren har vært utro, og skal fortsette livet med den nye flammen. Nå har han allerede presentert henne for sin mor og far. Er ikke det litt vel tidlig? Jeg føler meg så tråkka på fra før. Han var utro fra jeg var bare noen måneder på vei. Og valgte seg vekk fra graviditeten og når vi ble foreldre for et halvt år siden. Jeg har vært helt alene med små barn natt som dag. Han ser barna sine ikke det, men først nå det har blitt snakk på samvær. Men det er måten han har gjort alt på som er så vanvittig sårende. Jeg er helt nedbrutt. Så er det stikk på stikk. Og nå da, så er da en ny allerede på plass i den familien som var min. Håper det er dømt til å mislykkes, ja så hevnsyk kan man bli. Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor du i isåfall er overrasket over at han har dratt med seg dama hjem til foreldrene. Han hadde ikke noe imot å ha sex med henne mens han fortsatt var sammen med deg så han er vel ikke akkurat da kjent for å være omtenksomt. Det sagt jeg skjønner at dette er vont for deg, men jeg tror du bare må innse først som sist at dette ikke er din familie, og samme hva som har blitt sagt tidligere så mistet du din plass den dagen dere gikk fra hverandre. Som min ex svigerfar sa giftemål bringer en familie sammen, skilsmisse skiller den igjen. I de fleste tilfeller vil ikke foreldre stå opp mot sin sønn selv om han gjør ting som de ikke er enige i nettopp fordi han er deres sønn, du er bare noen som har vært i livet en stund. Prøv heller å glemme hele den delen, konsentrer deg om å ta deg av barnet/barna dine og om å bli lykkelig. Ha minimalt med kontakt med han og om du har kontakt med familien unngå samtale evner som har med han å gjøre. Han har valgt seg ut av livet ditt nå må du velge han ut til den grad man kan når man har barn sammen. En dag vil du være sjeleglad for at du ble kvitt han. Han var aldri verdt deg. Det har han bevist til gangs. Det blir bedre det tar bare litt tid
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #19 Skrevet 13. juni 2012 Hi her. Takk for gode oppløftende ord jenter Noen ganger så trengs støtte. Godt å kunne få utløp for følelser her inne, og at noen faktisk leser Så takk igjen
SmellyCat Skrevet 13. juni 2012 #20 Skrevet 13. juni 2012 Det tar tid men det BLIR bedre. Etterhvert kommer du bare til å være sjeleglad for at du kom deg unna den DRITTSEKKEN!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #21 Skrevet 13. juni 2012 Grusomt! Har ingen sympati med en slik fyr. Synes det du forteller om han er drøyt.Veldig drøyt. Kan ikke skjønne hvordan noen kan oppføre seg som han. Husk at den nye dama ikke får din plass. Hun må nok i hans families øyne jobbe hardt for å være verdig en plass i det hele tatt... tror du ikke heller de ville hatt deg der som de kjenner godt, og bærer deres barnebarn, enn den dama han var utro med som heller ikke er mor til hans vordende barn? Og deres frykt for kanskje å ikke få noe særlig kontakt med barnebarn? Enig med deg i at jeg håper forholdet er dømt til å mislykkes.
Frk.Karidotter Skrevet 14. juni 2012 #22 Skrevet 14. juni 2012 Oisann. Her var det mye sneverhet. Jeg skjønner at en forum for gravide ikke er helt plassen å ytre mine meninger på - her elsker vi jo tross alt å henge ut de som har en litt annen innstilling enn oss sjæl. Og menn som er utro er jo omtrent det verste, ved siden av vognkjøp, naturligvis. Jaja. Slikk gjekk no dagan. En sak har ofte flere sider, bare, og frem til jeg vet om flere av disse sidene så jeg har bestemt meg for lenge siden å gi folk en sjanse. Sorry for at jeg kuppa tråden litt her, HI! Du spurte hva vi tenkte, jeg svarte, svaret var noe litt annet enn "For et rasshøl, du fortjenter bedre, drit i ham", og de andre fruene tok seg av halshugginga av meg. Svaret ditt endrer mitt synspunkt noe naturligvis, så det var fint at du svarte sånn nogenlunde konstruktivt i alle fall (i motsetning til resten her, som vet like lite om saken som jeg). Du har nok blitt lurt av denne mannen, og jeg renger meg at du snart vil føle en befrielse i steden for å føle deg tråkket på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå