Gå til innhold

3. trimester! Endelig :D


lowe+spire

Anbefalte innlegg

Wow, plutselig var jeg i 3. og siste trimester! :) 2. trimester varte jo så evig lenge.. Håper 3. trimester går fort, for jeg vil så gjerne hilse på lillegutt i magen :) Andre som også er kommet over i 3.trimester? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du der allerede?! Når tid kommer man i 3. trimester, forresten? Det husker jeg aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig! :) Er vel når du er 28+0 du er i 3. trimester, jeg er 28+1 i dag.

Det er jo mye vondter og venting i dette trimesteret, men det nærmer seg jo fødsel for hver dag heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du der allerede?! Når tid kommer man i 3. trimester, forresten? Det husker jeg aldri :P

Er du der allerede?! Når tid kommer man i 3. trimester, forresten? Det husker jeg aldri :P

 

Her inne står det at 3. trimester varer fra uke 28 frem til fødselen :) Er idag 28+1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kommet til 3 trimester her også;)

Gleder meg ikke til fødsel, men gleder meg til å møte den lille.

Syns tiden har gått kjempefort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre uker igjen til 3.tri, og syns tiden flyr!! Tenker at alt ligger laaangt der fremme, men det er jo ikke så langt fremme lenger nå :)

 

Ferdig med 25 uker, kun 15 igjen! Også så mye vi skal rekke før det :o Nyte en siste sommer som familie på to, flytte inn i nytt hjem, pusse litt opp der, ordne i stand til babyen i det nye hjemmet, et par bryllup å gå i.. Også er vi klare :) godt vi har de ukene på oss, kommer til å gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...