Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har ordet på tungen, men kommer ikke på det! Holder på med eksamensoppgave. For eks! Hvis man vurderer å flytte på landet, og man har laget seg et bilde av det. Evt hørt på andres meninger og skapt et bilde av det. Hvis man skaper et bilde av noe på forhånd, en illusjon av en idyll. Og så viser det seg at idyllen ikke eksisterer, men var skapt av deg selv på avstand. Pynte på sannheten. Illusjon. Fordreid bilde. Idyllisk. å lage et perfekt lite bilde, litt som 50tallets reklamer om at husmorslivet var perfekt hvis man hadde en vaskemaskin og hofteholder. Overfladisk.. åh GUD hva er ordet?!??!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Begge ordene kan brukes, takk! Men jeg får fortsatt ikke tak i ordet som ligger på tungen.. Så frustrerende! Slutter på -sere. ( nasjonalisere for eks. Ikke betydningen, men måten ordet er satt sammen) Hodet er trøtt i kveld. HI
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 forventninger? idealisere?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 jeg holder en knapp på glorifisere. er spent på hva som ligger på tunga
Magia Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Irriterende at du gav frustrasjonen din videre HI! Er ordet nevnt??
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2012 #17 Skrevet 13. juni 2012 Jeg skukke gjerne visst ordet HI lette etter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå