Gå til innhold

NY dagmamma Trondheim/saupstad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg er hjemmeverende med mine tvillinger som er født jan 2012. Stiller som dagmamma for de som ikke har barnehageplass. Et krav er at barnet er her 37,5 timer i uken. Jeg stiller med mat i løpe av uken, turer rundt om kring med barna.vi har mange lekeplasser rundt omkring så barna skal få leke masse ute :) Foreldre sørger for at barnet har bleier liggende her hos meg. matpakke en dag i uken for tur er også fint! Har også en datter som fylte 3 år feb 2012 som går i barnehage på dagtid. jeg har en hund på 2, 1/2 år som er veldig snill og rolig med barn, så allergier er ikke lønnsomt.

Ta gjerne kontakt for mere info om det skulle være noe for dere :)

 

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...