Gå til innhold

Argh... Please hjelp meg med str..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille litt topper på Laredoute..

Jeg er 167 høy og veier ca 65 kg. Ganske normal med små pupper, men litt for mye på mage og hofter..

 

Bruker som regel str 38, noen ganger 36 hvis toppene er litt løse..

 

Husker jeg bestilte en topp i str 38/40 på Laredoute en gang og den var for stor, men det kan jo ha vært helt feil snitt.

 

Men str der er jo enten 34/36 eller 38/40!!?

Hva med 36/38?? Den første str kan jeg ikke skjønne annet enn at er for liten og den andre virker litt stor..

 

Hva bestiller dere andre med ca samme mål som meg??

 

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å bestille litt topper på Laredoute..

Jeg er 167 høy og veier ca 65 kg. Ganske normal med små pupper, men litt for mye på mage og hofter..

 

Bruker som regel str 38, noen ganger 36 hvis toppene er litt løse..

 

Husker jeg bestilte en topp i str 38/40 på Laredoute en gang og den var for stor, men det kan jo ha vært helt feil snitt.

 

Men str der er jo enten 34/36 eller 38/40!!?

Hva med 36/38?? Den første str kan jeg ikke skjønne annet enn at er for liten og den andre virker litt stor..

 

Hva bestiller dere andre med ca samme mål som meg??

 

På forhånd takk :)

 

Ser nå ta på nettet er str 36, 38, 40 osv. I tilbudsbladet var det delte str..

 

Er klærne store eller små i str?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...