Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 hva betalte dere, hvor lang tid tok det.? vi skal i sommer etterisolere både tak og vegger. skal gjøres fra utsiden. huset vårt er 60 ca i grunn areal. lurer også på om dere har noe dere vil anbefale oss som skal igang med dette??
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 La tak i fjor, shingel. Alt i alt, inkl 1 uke stillas kom det på 30 000 kr. Tok halvannen uke å legge. To på taket, først faren og samboer, så meg og samboer. Bare å brette opp ermene, sparer masse! 90 kv gr.flate.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 La tak i fjor, shingel. Alt i alt, inkl 1 uke stillas kom det på 30 000 kr. Tok halvannen uke å legge. To på taket, først faren og samboer, så meg og samboer. Bare å brette opp ermene, sparer masse! 90 kv gr.flate. gjøre det selv kan vi ikke. mannen tør ikke gå opp på gardintrappa engang. redd høyde. jeg liker heller ikke å sitte så høyt oppe. vi får firma til å gjøre det for oss. da blir det gjort ordentelig.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 La tak i fjor, shingel. Alt i alt, inkl 1 uke stillas kom det på 30 000 kr. Tok halvannen uke å legge. To på taket, først faren og samboer, så meg og samboer. Bare å brette opp ermene, sparer masse! 90 kv gr.flate. gjøre det selv kan vi ikke. mannen tør ikke gå opp på gardintrappa engang. redd høyde. jeg liker heller ikke å sitte så høyt oppe. vi får firma til å gjøre det for oss. da blir det gjort ordentelig. Huff, høydeskrekk har vi her og! Men tilbudet fra billigste firma var på 114 000 kr, da bet vi tenna sammen å gjorde det selv;) Men ikke gøy nei. Skikkelig stillas hjalp heldigvis masse på psyken:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Byttet tak i 2005, ga 200.000. Skiftet da lekter og papp før de la takstein. (glasert) Huset er på 75 kvm i grunnareal, men har stort tak. Firma tok hele jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå