MamaLadyBug Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Hva er finest? At liften ligger på innsiden av karmene eller at den er litt større og går på utsiden? Sliter litt i forhold til str på liftene ser dere. Selve vinduet mitt er omtrent en meter. Men med karmer/lister så er det 110. Og jeg finner jo søren ikke lifter på 110. Kun 120. Aaah... valgets kvaler!!!!
Matrosen og Meg:) Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har samme type vinduer, med karm 110 sånn ca, og jeg har liftgardiner i 120. De jeg har er med sånne kroker på toppen, så istede for å spikre inn i lista på vinduet, har jeg tatt hyssing og hengt dem stramt til gardinstanga. Jeg synes det er fint og fungerer her ihvertfall:)
petite fleur Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Smaken er som baken, ta det du liker best :-) Jeg foretrekker liftgardinene inni karmen. Du får kjøpt 110 cm liftgardiner på Skeidar i alle fall.
vaffeljernet <3 Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 jeg synes det er penest når de henger utenpå :-) som sagt ovenfor her; smaken er som baken, ta den du liker best :-)
Lettie Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Det ser rart ut hvis de går flere cm på utsiden, da er det finere å kjøpe 1-meters og henge på innsiden. Men 120 bør vel gå på utsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå