Gå til innhold

Hvilken vogn / trille har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en city cross og en Mb Swift, nå vil mannen ha en Maclaren som de andre pappaene her rundt oss har..

virkelig nødvendig d sier bare jeg..

 

så hva har dere??

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Brio happy duo som hovedvogn og skal kjøpe 4me Copenhagen swing til fredag for å ha i bilen :)

Skrevet

Simo bagvogn: den likte pappaen, men for meg var den for stor.

Mountain buggy swift. Veldig fornøyd.

Bruker lite vogn nå, da minsten er 3 år i aug.

Skrevet

Vi har:

Emmaljunga edge duo combi som hovedvogn

Simo kombi som sovevogn i barnehagen

Carena paraplytrille

Brio sitty

og Emmaljunga cerox 360 eller hva den heter.

 

Alt for mange vogner, og skal nå kvitte oss med de fleste.

Har fått og arvet ett par, derfor vognhavet.

Skrevet

Har Mb Swiften passet bra som trille og? eller i stedet for en annen reisetrille?

Skrevet

Emmaljunga nitro city, og babydan togo copenhagen som reisetrille. Holder leeenge :-)

Skrevet

Synes pappaen skal få kjøpe en MacLaren jeg, om han vil det. Dere kan jo bare selge en av de andre.

Skrevet

TFK, og en zero2four venezia i bilen ( beste paraplytrilla ever ;) )

Skrevet

Har en Simo Duo, Emmaljunga Scooter, Phil & Teds Vibe, Quinny Zapp og Titanium Breeze.

Skrevet

Teutonia Mistral S. Den er så lita og lett at det har holdt med den ene vogna fra nyfødt til vognslutt som 2,5-åring... :)

 

Nå står den her nyvasket og fin. Venter på lillebror. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...