Gå til innhold

Noen som jobber nattevakter på 10-12 timer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er fysisk tungt og jobbe på institusjon der man må holde seg våken i enten 10 eller 12 timer? Den ene nattevakten begynner 22 og er ferdig klokken 08, nr 2 begynner 22 og er ferdig klokken 10.00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan være tungt. Det er greit å holde seg våken påjobb, for det er noe som skjer hele tiden og det er spennende. Men jeg blir tung i kroppen av det. Mine nattevakter er noe lenger enn 12 timer.

Skrevet

Går greit til kl 8, men hadde ikke orket vakter helt til 10.

Skrevet

Det er til klokken 10 i helgene pga vaktene er lengre da, da går f.eks de som er på jobb fra 10.00 - 23.15 altså hele dagen er man da på jobb!

Skrevet

Jeg jobber fra 22 til 8 tre netter i uken. Første natten er grusom for da føler jeg det er lenge til jeg er i mål for denne uken :) men det er vel hva man venner seg til. Jeg er b menneske så jeg har ingen problemer med å være våken om natten

Skrevet

Fy søren jeg er på nattevakt nå og holder på og sovne av, hadde det ikke vært liv inne på dette forumet vet jeg ikke hva jeg skulle gjort!! Jeg har gjespet siden jeg kom på jobb klokken 22 i kveld, blir spennende og se om man holder ut til i morgen tidlig!

Skrevet

jeg jobber fra 22-08. Snart ferdig;) det kan være tøft å være våken,men man venner seg til det.Jeg sover hele dagen før jobb på kvelde.Dusjer,spiser og drikker kaffe før jeg drar hjemmefra.Lufter skikkelig med en gang jeg kommer på jobb.Har med pc(filmer) og koser meg egentlig ganske mye;) Er jo bra betalt for å være våken så synes det er verdt det.

Skrevet

Har en mann som jobber nattevakter på 10,5time. Han er ferdig 7.45 og han hadde nok ikke holdt ut til klokka 10, men når du skriver at det er helger så hadde det kanskje godt. De helgene han jobber nattevakt har jeg fri eller vi har plassert bort barna. For jobber jeg helgene også fungerer det ikke med unger i huset. I ukedagene kommer det unger hjem fra skolen, selv om de er ganske så stille så er det ikke alltid søvnen blir slik den burde.

Skrevet

Jeg jobber både dag-kveld og natt. Syns ikke det spesielt vanskelig å holde meg våken på natten, men det er fordi jeg omtrent aldri sitter i ro. det er alltid noe å gjøre og da går timene veldig fort. Så det å sitte på dinbaby eller å se på film har jeg aldri hatt tid til å løpet av de årene jeg har jobbet der. Skulle jeg måtte finne på ting selv for å holde meg våken hadde jeg nok slitt noe mer. Men jeg jobber på hektisk sengepost hvor det skjer ting hele natten gjennom, medisiner skal gis, pas. skal kjøres til og fra operasjon, legen må tilkalles da det ofte skjer akutte ting osv. Så å holde meg våken er aldri et problem :) jobber på en barnekirurgisk avd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...