Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Før jeg skal prøve og amme?hvor lenge før bør jeg begynne? Hadde ikke hørt om dette med førstemann,fikk ikke til amming. Venter nå 2 barnet og vil få til amming, har lest mange nevner herding men vet ikke noe om dette selv. Håper på noen svar
kokosyklus Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Hending er gammeldags og ikke anbefalt. Det var nok andre grunner til at du ikke fikk til ammingen. Man kan bli like sår og betent uansett. Det beste tipset er visst å få babyen til å amme ganske umiddelbart etter fødselen. Jeg insisterte på det med NRK to og ammingen gikk på en to tre. Med førstemann var det nesten umulig å komme igang. Lykke til og spar deg jobben!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Hending er gammeldags og ikke anbefalt. Det var nok andre grunner til at du ikke fikk til ammingen. Man kan bli like sår og betent uansett. Det beste tipset er visst å få babyen til å amme ganske umiddelbart etter fødselen. Jeg insisterte på det med NRK to og ammingen gikk på en to tre. Med førstemann var det nesten umulig å komme igang. Lykke til og spar deg jobben! Få babyen til å DIE rett etter fødselen. Mor ammer, babyen dier.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Godt at NRK 2 var greiere da Men herding funker ikke, det er en gammel myte. Les heller om ammeteknikk, det er det viktigste. Det hjelper de deg gjerne med på barsel også, og etter den tid kan du kontakte både helsesøster og ammehjelpen for å få hjelp. Vondt og sårt er det uansett en liten periode, men det går over. Lufttørking er bra Bare husk å rull inn puppen før du drar på butikken e.l.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Tusen takk for ordentlige svar da blir ikke det aktuelt ihvertfall, krysser fingrene for at jeg får det til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå