Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Er i uke 37 nå, kan de sete fødtselen i gang no, eller evt jordmor strippe meg der nede? Av forskjellige grunner er jeg totalt utslitt ((((
LuksusLiv Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Tror det skal være gode medisinske grunner for å sette igang fødsel før tiden, tviler på det holder å være sliten. Jeg var utslitt selv på slutten av svangerskapet, ble satt i gang 5 dager på overtid. Men det skader jo ikke å spørre. Lykke til!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Dette er en diskusjon du bør ta med en lege, her kommer du garantert til å få en masse uønskede svar og synsing. Vi vet jo ingenting om din helse og situasjon. Men ja, fødselen kan fra naturens side starte når som helst nå, og babyen vil ikke bli betegnet som prematur. Samtidig som det er best for babyen å være der inne så mange dager som mulig.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Det er ikke bare det at jeg er utslitt men jeg har kraftig bekkenløsning og klarer ikke gå mer snart + at jeg har en 2 åring hjemme hver dag. Så kan ikke legge meg ned hele dagen osv.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Det er ikkje så enkelt for ALLE og sette i gang ein fødsel. Jeg var 3 dager over termin og dei brukte 4 dager før dei klarte og starte fødselen.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Har født før så det er allerede brøyta vei der, men tanken på og gå tre uker til gjør at jeg spyr, er så tom at jeg vet ikke hva jeg gjør snart:( Skikkelig syteinnlegg men akkurat nå kunne det likså godt vært 3 mnd , det kjennes slik
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Har du ingen som kan avlaste deg litt? Slik at du får hvilt deg litt?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Nop ikke på dagen, bare på ettermiddagen, problemet er at jeg ikke sover natta heler siden jeg ikke får sove så er sååå underernært på søvn og sliten at jeg er redd jeg kollapser snart:(((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå