Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jenta vår fikk nyrebekkenbetennelse da hun var 8 uker. Skal på Riksen i løpet av sommeren for å sjekke at ikke nyrene tok skade. De tror også at hun kan være mer utsatt på UVI og både jeg og pappaen er livredd for at det skal skje igjen da det holdt på å gå skikkelig galt. Nå begynner hun i barnehagen i august og vi lurer på om vi skal si ifra om hva som skjedde og at hun må ikke gå med bæsjebleier lenge og ikke bleie full av tiss i mange timer (vet jo ikke om de lar ungene gå med slike bleier lenge). Ville dere sagt fra om det for å være på den sikre siden?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Halloo.......du opplyser jo og informerer om barnets helsetilstand før barnehagestart. Selvfølgelig må du opplyse om dette, alt annet er jo bare galskap!
bønni Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Ja, uten tvil, og det regner jeg med at barnehagen setter pris på å vite om også.
LuksusLiv Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Jepp, bedre å si litt for mye enn for lite. Når det er sagt bør det være en selvfølge at barna ikke går med bæsjebleier og våte tissebleier over lengre perioder i barnehagen.
Igangpånr2 Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Ja, jeg hadde helt klart sagt fra. Jeg regner jo med at de skifter bleier jevnlig, men de kan ko legge inn et eller to ekstra skift på datteren din. Alltid mye bedre å si fra til bhg om nånne ting. De skal jo tross alt ha ansvaret for barnet ditt 6-8 timer om dagen hvis hun har full plass.
Gjest meg mamma? Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Jenta vår fikk nyrebekkenbetennelse da hun var 8 uker. Skal på Riksen i løpet av sommeren for å sjekke at ikke nyrene tok skade. De tror også at hun kan være mer utsatt på UVI og både jeg og pappaen er livredd for at det skal skje igjen da det holdt på å gå skikkelig galt. Nå begynner hun i barnehagen i august og vi lurer på om vi skal si ifra om hva som skjedde og at hun må ikke gå med bæsjebleier lenge og ikke bleie full av tiss i mange timer (vet jo ikke om de lar ungene gå med slike bleier lenge). Ville dere sagt fra om det for å være på den sikre siden? I barnehager har de faste skift, sannsynligvis to om dagen og ellers ved bæsjebleie. Jeg jobber i barnehage og hadde syntes det var fint at dere ga beskjed om det, så vi kunne sjekket datteren deres litt oftere. Jeg blir glad når foreldre gir info, så slipper de å ergre seg over ting
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Selvsagt sier du ifra om dette. De vil gjerne vite slikt, for da kan de og være obs, og de vil jo det beste for jenta de.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 Be dem legge inn ekstra skift. På fredag og i dag fikk jeg gutten min hjem i samme bleia som han dro i.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 ja, informasjon er aldri feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå