Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Har 4 En søt stjerne på ankelen, verdens styggeste på ryggen som jeg skal dekke over med en ny i sommer (heldigvis ikke stor) og 2 på rompa
Voilà Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har 2, men snaart 3. Vil ikke røpe hva det er, annet enn at en av dem er navnet til sønnen min. (Oh, ikke la harry-politiet skyte meg!) En på foten, og den jeg skal ta skal være på ribbebena. =)
holahopp Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 har en mellom skulderbladene. En sånn tribal med skorpionen...skal bygge på den snart syns den er litt for liten til å ha der..
husetfullt Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 har to, en på hver skulder. ene er en tiger, andre en ørn. skal etterhvert ha en til (det blir siste), det blir noe som eldstemann skal tegne til meg, med navnene til barna mine dandert inni på en eller annen måte
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Har en tribal på siden av hånden som går litt ut mot tommelen og pekefingeren. Kinesisk tegn i nakken og på innsiden av anklen. Stjernetegn på siden av korsryggen. Sommerfugl på skuldren. Salamander på leggen. Og navn fødselsdag til barnet mitt på innsiden av armen. Langt fra ferdig:-)
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Ja og den på undersiden at kragebenet, også en tribal:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå