På vei igjen <3 Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Hadde el på torsdag som var, og i dag har jeg hatt litt press i magen, og menssmerter. Syklysen er på 28 dager.. Og når jeg hadde el på torsdag (eller onsdag) hvor mange dpo er jeg nå da? Veldig takknemlig for svar
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Menssmertene kan være mye rart, men hadde selv mye menskramper den første mnd jeg var gravid. Derfor jeg bare trodde mensen var rett rundt hjørnet Du er vel 5 dager dpo?
Mmbaby Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 6 dpo omdu hadde EL på onsdag. Mange her inne beskriver symptomer med press i nedre del av magen og mens murringer. Hadde selv EL tirsdag forrige uke, og følte press og små vondt i nedre del av magen frem til i går + oppblåst følelse, idag har det vært bedre. Aner ikke om det er tegn på noe, men er jo lov å håpe... Snart teste.. Bare vente noen dager til
På vei igjen <3 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2012 Okei, så dagen man har el regnes ikke med? Man teller fra dagen etter el? Tusen takk for svar, gleder meg til å begynne å teste
<3 2G <3 Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 En positiv test sier at du får EL 12-36 timer senere. Så da regner du dpo fra dagen etter positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå