rosa og en blå Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Slik ca. Og hadde du mye blødning? Jeg blør nesten ingen ting.
Fire småtroll Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Jeg blødde i ca 8 uker, akkurat som jeg gjorde etter vaginal fødsel. Har blødd i ca 8 uker etter alle fire fødslene mine jeg, uavhengig av om det var snitt eller vaginal.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Første gangen blødde jeg masse, og det varte i nesten 6 uker. Andre gangen blødde jeg endel de første dagene, så nesten ingenting. Men startet plutselig igjen etter ca to uker, og varte noen uker til. (Fikk beskjed om at det var normalt at blødningen tok seg opp etter ca 14 dager).
rosa og en blå Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2012 Ok. Jordmor sa at ved ks blør en ofte lengre enn ved vaginal. Ca 6 uker.Ble bare litt usikker om dette er normalt. Blir liksom ett bind om dagen, og treng ikke store bind heller. (5 dager siden fødsel) men då må jeg regne med det kommer etterhvert.
It's all about me Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Nr.1 ks: Blødde i 14 uker. Nr.2 vaginal: Blødde i 7 uker. Nr.3 ks: Ga opp å telle da jeg nådde 14 uker. Fortsatte noen uker til.
Mor Stratos Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Jeg hadde KS om torsdag, og blør også svært lite. Mener å huske at det var på samme måte etter forrige KS for 2 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå