Gå til innhold

Er så lei og sliten ( liten utblåsning uke 38+4)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha babyen min no. Har to overaktive gutter fra før som er hjemme med meg to dager i uka og dei sliter meg ut. Krangler og slåss hele tiden,tar ikkje hensyn til høggravide mammaen sin. Er 38+4 i dag.. Babyen i magen er stor så han kan fint komme no. Skal på kontroll på føden i morgen og da skal eg be dei strippe meg og sette akupuntur.. Håper det setter fart på sakene, men kjenner eg meg sjølv rett kommer eg til å angre når det starter. Men uansett så håper eg han kommer snart. Magen er dette langt ned dei siste dagene og kjenner han presser og stanget nedi der så noe må skje snart. Smuler av slimproppen går i ny og ne.. Det begynner vell når eg minst ane det.. Kanskje i natt???? Vil ha energien og kroppen min tilbake så eg får vært den beste mammaen for ungene, for nå er det ingen som setter pris på meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du snart går i fødsel:-)

Skrevet

Håper jeg også at du gjør!

Skrevet

Stakkars deg - det er virkelig en påkjenning å gå gravid når man har småbarn fra før. Selv synes jeg at alt var mer peachy da jeg gikk gravid med den førstemann: man kunne hvile når man var sliten, pappaen var mer engasjert osv...

Du får holde ut som best du kan, krysser fingrene for en rask og fin fødsel for deg :)

Skrevet

Fortsår deg veldig godt! Det nærmer seg jo uansett nå. Er det noen som kan avlaste deg litt, sånn at du får ta det med ro? Kanskje guttene kan være litt hos venner eller noe? Det er viktig at du får tatt så godt vare på deg selv som mulig:)

Lykke til:)

Skrevet

Er vanskelig å få hjelp på dagen. Dei fleste jobber.. Men nå skal dei tre dager i barnehagen og da skal eg nyte dei og sove mye så eg er opplagt til dei herlige små gutta mine kommer hjem. Takk for støtte.. Det hjelper :)

Skrevet

Du burde kanskje ha dem i barnehagen på fulltid?

Jeg har datteren min i bhg på fulltid, med unntak av en dag i uken, hvor jeg har henne hjemme en dag det passer. Og jeg er kjempesliten. Sykemeldt og har vært det siden uke 26 (hjelpepleier på en travel sykehjemsavdeling), men i går knakk jeg rett og slett sammen fordi jeg var så sliten og hormonell. Samboer jobber overtid og er ikke hjemme før seint på kvelden, og når han ikke jobber overtid så er han så sliten selv at han nesten ikke er til å få kontakt med. Bare sitter på balkongen eller kjøkkenet og leser i en bok mens jeg "sloss" med min trassige tre år gammel datter.

Jeg er kun 36+4, men er møkk lei allerede. Skulle ønske jeg kunne føde i morgen så samboer slutter å jobbe overtid og slite seg ut på det hersens drittprosjektet de jobber med nå, hvor alle ingeniørene må jobbe for tre mann. Når babyen kommer har han ikke noe valg - da er det rett i betalt fødselspermisjon i to uker, og deretter 3 uker "ferie" hjemme her med meg og de to ungene. Puh, det var godt å få ut. Tenker jeg bestiller meg en ny modningsakupunkturtime snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...