Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har to søskenbarn, og det er egentlig hele slekta sammen med mor, far og tante/onkel. Har ikke snakket med søskenbarna siden jeg var 14-15 år gammel, og da hadde vi ikke så god tone, særlig fordi mor og tante ikke var noe særlig gode venner og ikke klarte å oppføre seg som voksne på grunn av det. Jeg flyttet utenlands for flere år siden, mens mitt søskenbarn bor enda hjemme, men flyttet til annen by. Min far har nettopp opprettet facebook-profil, og lagt til både meg og søskenbarnet mitt. Blir det teit å sende søskenbarnet forespørsel om å bli venn? Når det er så lang tid siden? Eller er det greit?
Gjest Løvemusene Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Syns ikke spørsmålet ditt var så dumt jeg... Familie er jo familie, jeg hadde sendt venenforespørsel. Facebook betyr jo ikke nødvendigvis så mye kontakt, men kanskje interessant å se hvordan det har gått med livene til hverandre osv. Jeg hadde sendt..... Men føl på det selv, har du lyst så gjør du det, gjør du det fordi du føler du Må, la være....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Har man liten familie syns jeg personlig det er enda viktigere å holde sammen. Jeg hadde sendt melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå